با سلام و درود خدمت شما

ماژول پرداخت پرستاشاپ «پرستاپی PrestaPay» منتشر شد!

تقریبا دو سال از توسعه و انتشار اولین نسخه های پرستاشاپ میگذرد و متاسفانه تا قبل از انتشار بومی ساز پرستافا هیچ کار عملی برروی این نسخه مهم از پرستاشاپ نشده بود!

نزدیک به پنج ماه از انتشار اولین بومی ساز پرستاشاپ 1.7 و همچنین اولین بومی سازی به کمک ماژول در ایران توسط تیم پرستافا و به کمک ماژول قدرتمند پرستاپلاس گذشته است. در این مدت ما و با همکاری صمیمانه جامعه کاربری پرستاشاپ بسیار فعال بودیم و قدم های بزرگی را برای آماده سازی پرستاشاپ 1.7 که تا آن زمان بدون توجه و بدون هیچکاری رها شده بود برداشتیم!

خوشبختانه در این چند ماه با حمایت و همکاری جامعه فعال کاربری پرستاشاپ و با حضور چهره های فعال در این حوزه توانستیم مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف نموده و پرستاشاپ 1.7 را یک قدم جلوتر از حتی وبسایت رسمی آن آماده نماییم! از بومی سازی و رفع مشکلات متعدد آن و توسعه چندماهه آن به کمک پرستاپلاس گرفته تا رفع مشکلات مهمی مانند واحد پولی تومان که باز هم برای اولین بار توسط پلاگین‌های پرستاپلاس محقق گردید.

مفتخریم و خوشحالیم که اعلام نمایید باز هم با یک خبر خوش دیگر با شما هستیم و اینبار بگوییم با ماژول پیشرفته و رایگان پرستاپی PrestaPay پرستاشاپ 1.7 برای اولین بار در ایران قابل استفاده گردیده است!

ماژول پرداخت پرستاشاپ

«پرستاپِی PrestaPay» چیست؟!

«پرستاپی PrestaPay» پیشرفته ترین ماژول پرداخت پرستاشاپ هماهنگ با 1.6 و 1.7 میباشد. این ماژول از قابلیت توسعه توسط پلاگین‌ها (که برای اولین بار توسط تیم توسعه پرستافا در پرستاپلاس معرفی شد) بهره برده و به عنوان یک راهکار حرفه‌ای برای مدیریت درگاههای پرداخت و پلاگین های مرتبط با پرداخت فروشگاه‌های مبتنی بر پرستاشاپ میباشد.

یک ماژول پرداخت پرستاشاپ و چندین درگاه و امکانات بیشتر…

پرستاپی به منظور تسهیل مدیریت درگاههای پرداخت به صورت چند درگاهی طراحی شده و همزمان امکان استفاده از درگاههای بانکی و واسط را فراهم آورده است. البته چند درگاهی قبلا هم در ماژولهای مشابه بوده است اما اینبار وظیفه توسعه پرستاپی توسط پلاگین‌های ویژه انجام میگردد!

پلاگین‌های پرستاپِی کلید توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ

پرستاپی به عنوان یک بستر قابل توسعه، امکان و قابلیتهایی متعددی را به صورت پلاگین های افزودنی آن دارا بوده و میتواند به کمک پلاگین های آن این بخش مهم در فروشگاه اینترنتی را به ابزارها و امکانات متعدد تجهیز نماید!

پلاگین‌ها در پرستاپی کلید رفع تمام کمبودها و خلاهای سیستم پرداخت پرستاشاپ خواهد بود. توسعه پلاگین ساده، سریع و آسان است و میتوان با چند خط کد و ساده ترین شکل ممکن ابزارهای مورد نیاز این بخش را توسعه داده و از آنها به راحتی استفاده نمود.

چرا باید از «پرستاپِی PrestaPay» استفاده کنیم ؟!

پرستاپی نه تنها به عنوان اولین ماژول پرداخت پرستاشاپ در نسخه 1.7 معرفی میگردد بلکه به عنوان بستری قدرتمند برای توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ نیز خواهد بود! پرستاپی با کیفیت همیشگی محصولات پرستافا منتشر گردیده و با رویکرد تحول بنیادین در بخش سیستم پرداخت پرستاشاپ نیز همراه بوده است!

پرستاپی نه تنها صرفا وظیفه ارتباط با درگاههای پرداخت بانکی و واسط بانکی را بر عهده خواهد داشت بلکه‌ به عنوان بستر جامع وانعطاف پذیر و قابل توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ خواهد بود!

سازگاری همزمان با پرستاشاپ 1.6 و 1.7 برای اولین بار در ایران

در حال حاضر خوشبختانه پرستاشاپ 1.6 ماژولهای درگاه پرداخت متعددی را دارا است اما متاسفانه پس از دو سال از توسعه و انتشار پرستاشاپ 1.7 هیچ ماژول پرداختی برای این نسخه آماده نشده بود!

برای اولین بار در ایران ماژول پرداخت پرستاشاپ پرستاپی همزمان هماهنگ با نسخه 1.6 و 1.7 منتشر میگردد! بنابراین تمام فروشگاه‌های پرستاشاپی ایران میتوانند به راحتی و تنها با نصب ماژول PrestaPay از قدرت توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ به کمک پلاگین‌های پرستاپی بهرمند گردند!

آخرین غول مهم مشکلات پرستاشاپ 1.7 برطرف شد!

باور کردنی نیست که تقریبا دو سال (20 ماه) از انتشار اولین نسخه های پرستاشاپ میگذرد و هنوز استفاده از پرستاشاپ 1.7 در ایران با مشکلات و موانع زیادی روبرو است!

پس از حضور پرستافا در حوزه پرستاشاپ فارسی و عزم جدی برای رفع مشکلات پرستاشاپ 1.7 پس از ماهها کار و تلاش شبانه روزی آخرین غول و مشکل مهم برای استفاده از پرستاشاپ 1.7 با ماژول درگاه پرداخت پرستاپی برطرف گردید!

اگر چه انتظار داریم مشکلات و باگهای زیادی در پرستاشاپ 1.7 وجود داشته باشد و ماههای آینده را پیگیر رفع مشکلات و برطرف نمودن آنها باشیم اما خوشحالیم و مفتخریم که امروز اعلام نماییم که استفاده از پرستاشاپ 1.7 میتواند عملا آغاز شود!

البته همچنان معتقدیم راه اندازی فروشگاه اینترنتی بر پایه پرستاشاپ 1.6 راحتتر و بدون دردسرتر بوده اما امروز در عمل کلنگ استفاده از پرستاشاپ 1.7 را زده‌ایم و به زودی همانطور که تا به امروز تلاش کرده‌ایم استفاده از پرستاشاپ 1.7 نیز به راحتی نسخه قبلی خود خواهد بود!

راه طولانی که به ثمر نشست ...

تیم توسعه پرستافا با همکاری فعالان جامعه کاربری پرستاشاپ ماهها است که برای فراهم کردن شرایط استفاده از پرستاشاپ تلاش میکند. نتیجه ماهها توسعه امروز به ثمر نشسته است و از امروز میتوانیم پرستاشاپ 1.7 را یک گزینه مهم برای راه اندازی فروشگاه خود در نظر بگیریم!

اگر چه باید تلاشمان را برای رفع کامل مشکلات و کمبودهای پرستاشاپ 1.7 همچنان ادامه دهیم اما از همین حالا میتوانید برنامه ریزی خود را برای مهاجرت به نسخه جدید پرستاشاپ 1.7 آغاز نمایید! چرا که همین حالا هم عملا میتوان یک فروشگاه اینترنتی بر پایه پرستاشاپ 1.7 راه اندازی کرد!

دو پلاگین ویژه و رایگان در اولین نسخه پرستاپی

در اولین نسخه پرستاپی دو پلاگین ویژه و رایگان برای درگاههای واسط زرین پال و pay.ir منتشر شده است و همزمان میتوانید از این دو پلاگین به راحتی استفاده نمایید و به زودی پلاگین های بانکی و واسط دیگر نیز منتشر میگردد!

برای استفاده از این دو پلاگین تنها کافی است که پس از نصب ماژول پرستاپی به صفحه تنظیمات این ماژول مراجعه کرده و از صفحه مدیریت پلاگین‌های آن ، این دو پلاگین را بسته به نیازتان نصب و فعال نمایید!

دانلود رایگان آخرین نسخه ماژول پرستاپی !

خبر خوش دیگر اینکه ماژول پرستاپی رایگان است و میتوانید همین حالا آن را دانلود کرده و برروی فروشگاه اینترنتی خود در هر دو نسخه پرستاشاپ 1.6 و 1.7 آن را نصب نمایید!

به کمک لینک زیر میتوانید آخرین نسخه ماژول پرستاپی را دانلود نمایید.

دانلود ماژول پرستاپی

 

نحوه به روز رسانی

برای بروزرسانی ماژول به نسخه ۱.۲ ابتدا فایل نسخه جدید را از طریق همین صفحه دریافت کنید و سپس در مدیریت فروشگاه از  منوی مدیریت و  گزینه “ماژول ها / ماژول ها”  به صفحه ماژول ها بروید و از نوار ابزار بالا گزینه “افزودن ماژول” را انتخاب کنید و تا بلوک افزودن ماژول نمایش داده شود و سپس فایل نسخه جدید را انتخاب و آپلود نمایید.

نکته :‌  برای استفاده از این نسخه حتما باید نسخه php هاست خود را به 5.6 و نسخه های بالاتر ارتقا دهید.

 

در تاپیک رسمی پرستاپی در انجمن پرستافا مشارکت کنید!

در صورتی که پیشنهادی دارید و یا مشکلاتی را مشاهده میکنید میتوانید با مطرح کردن در تاپیک رسمی پرستاپی به کمک در بهبود این ماژول کمک نمایید. برای این منظور لطفا در تاپیک زیر مشارکت نمایید!

تاپیک رسمی پرستاپی

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا