با سلام و درود خدمت شما دوستان و همراهان عزیز

همانطور که مطلع هستید در تیم پرستافا یکی از برنامه‌های اصلی و مهم ما ایجاد یک جامعه کاربری فعال است جامعه‌ای که در گذشته با سیاست های نادرست به صورت پراکنده فعالیت میکرده اند!

به همین منظور در تلاش هستیم تا همه کاربران و فعالان این حوزه را با انواع فعالیتها ، مقالات و رویدادهای شرکت پرستاشاپ آشنا کنیم تا در آینده جامعه کاربری پرستاشاپ فارسی بتواند در حوزه جهانی نیز همکاری‌های بهتر و بیشتری را ایجاد کند!
اگر چه تیم های مطرح پرستاشاپ ایران همین حالا نیز با تیم پرستاشاپ در ارتباط بوده و فعالیتهای مختلفی را انجام می‌دهند اما به اعتقاد ما نیاز است تا جامعه کاربری نیز ارتباط قدرتمندتر و ناگسستنی‌تری را ایجاد نماییم!

خدمات دهنده رسمی پرستاشاپ

چرا پرستاشاپ آینده فروشگاه‌سازهای جهان است؟!

اگر چه این ادعا ممکن است کمی اغراق باشد چرا که آینده را نمی‌توان به خوبی پیش‌بینی کرد اما معتقدیم پرستاشاپ با این روند و حرکت خوبی که در پیش گرفته هر روز موفق‌تر و قدرتمندتر ظاهر خواهد شد. مگر اینکه به یکباره واقعا یک انقلاب متحول کننده ای در این حوزه رخ دهد و پرستاشاپ نیز مانند شرکتهای بزرگی همچون نوکیا از قطار انقلاب تجارت آنلاین جا بمانند!

شرکت پرستاشاپ در تمام قسمتها و بخش‌های خود تحول ایجاد کرده است. از نظم دقیق تیم توسعه هسته پرستاشاپ تا بخش پشتیبانی و تیکت Forge و بخش همکاری در گیتهاب و مدیریت پروژه قدرتمند این شرکت که همزمان برروی چند نسخه major و minor نسخه های 1.6 و 1.7 متمرکز شده و می‌توانند همزمان آنها را توسعه دهند!

علاوه بر موضوع اصلی توسعه پرستاشاپ، این شرکت برنامه ‌های متنوع و مختلفی را برای فعال کردن جامعه کاربری خود دارد. از این دست برنامه ها میتوان به رویدادها ، همایش‌ها و برنامه های فرهنگی و مرتبط با مشارکت کنندگان در هسته پرستاشاپ و یا جامعه کاربری استفاده کنندگان پرستاشاپ را نام برد!

ما در آینده در مقاله‌ای جامع و مفید توضیح خواهیم داد که چرا پرستاشاپ میتواند آینده فروشگاه سازهای جهان را رقم بزند!

برنامه های مختلف برای جذب توسعه‌دهندگان و خدمات دهندگان پرستاشاپ

پرستاشاپ برنامه‌های متنوع و زیادی برای جذب فعالان و خدمات دهندگان پرستاشاپ دارد که میتوان از آنها به «سفیر پرستاشاپ» ، «همکار و پارنتر» پرستاشاپ و «متخصصین و خدمات دهندگان» پرستاشاپ نام برد.

در این مقاله قصد داریم در مورد برنامه Experts یا متخصصین پرستاشاپ اطلاع رسانی کرده و مزایای عضویت در آن را بیان نماییم.

اما قبل از آن به آقای امیرحسین رضازاده از اعضای محترم مجموعه فصل اول به عنوان اولین سفیر پرستاشاپ در ایران تبریک میگوییم و امیدواریم همانطور که ایشان تا به امروز توانسته اند در این حوزه خدمات مفید و شایانی را ارائه کنند در آینده نیز این اتفاق خوب ادامه داشته باشد.

سفیر پرستاشاپاگر چه پیوستن به طرح و برنامه «سفیر پرستاشاپ» ممکن است به جهت زحمات زیاد و وقتگیر بودن برای همه کاربران میسر نباشد اما شما هم میتوانید با ترویج پرستاشاپ و آشناسازی کاربران و مدیران کسب و کارها با پرستاشاپ به نوعی نقش سفیر پرستاشاپ را ایفا کنید.

گسترش جامعه کاربری پرستاشاپ میتواند به همه فعالان این حوزه کمک کند. پس همین امروز شما هم به معرفی پرستاشاپ و مزایای آن به سایرین به بزرگتر شدن این جامعه کاربری کمک کنید!

برنامه «متخصصین و آژانس‌های خدمات دهنده پرستاشاپ»

یکی از برنامه‌های بسیار مفید پرستاشاپ برای جذب همکاران و توسعه دهندگان و همچنین ایجاد ارتباط بهتر استفاده کنندگان پرستاشاپ و فروشگاه‌داران با تیم های مختلف پرستاشاپ برنامه Experts یا «آژانس‌های خدمات دهنده و متخصص» پرستاشاپ است!

ماهها از اجرای این برنامه گذشته است و هم اکنون 250 آژانس خدمات دهی و متخصص پرستاشاپ در سرتاسر جهان به عنوان خدمات دهندگان پرستاشاپ در این برنامه همکاری میکنند!

خدمات دهنده پرستاشاپ

با عضویت در طرح شبکه متخصصین پرستاشاپ میتواند از مزایای ویژه‌ای برخوردار باشید که به شما در معرفی محصولات و خدماتتان کمک شایانی خواهد کرد و اگر نیاز به بیشتر دیده شدن در این حوزه را دارید این یک فرصت مناسب برای شما خواهد بود!

خدمات دهنده رسمی پرستاشاپ

از فواید ویژه این طرح پرستاشاپ میتوان به «بیشتر دیده شدن» محصولات و خدماتتان با توجه به امکانات و شرایط شرکت پرستاشاپ، «ارتباط بهتر با تیم پرستاشاپ» و همچنین گرفتن خدمات ویژه مانند «تخفیف ویژه خدمات و محصولات مارکت پرستاشاپ» و مواردی از این دست اشاره نمود!

همین حالا خدمات دهنده رسمی پرستاشاپ شوید!

آیا خدمات دهنده و توسعه دهنده پرستاشاپ هستید؟ آیا در زمینه بازاریابی و بهینه سازی وبسایت فعالیت میکنید؟ آیا ماژولهای ویژه ای را برای پرستاشاپ توسعه ‌می‌دهید یا خدمات ویژه و خاصی را میتوانید ارائه کنید!؟

اگر اینطور است شما هم همین حالا ‌می‌توانید یک درخواست ویژه برای مشارکت و عضویت در این طرح پرستاشاپ ارسال کنید.

برای این منظور به نشانی زیر مراجعه نمایید.

https://www.prestashop.com/en/become-an-expert

و برروی دکمه انتهای صفحه کلیک نمایید!

با کلیک بر روی این دکمه یک فرم نمایش داده خواهد شد که به راحتی می‌توانید درخواست خود را ارسال کنید.

فرم درخواست متخصصین پرستاشاپ

توصیه میکنیم در این فرم رزومه و خدماتی که قبلا انجام داده اید را توضیح دهید و همچنین درباره فعالیتهای مثبت و خدماتی که میتوانید به این جامعه کاربری انجام دهید تا بیان نمایید! همچنین براساس شرایط مختلف به هر متخصص و خدمات دهنده نشان با درجات مختلف مانند bronze , silver premium, gold و platinum اعطا خواهد شد.

پس از تکمیل و ارسال فرم و انجام مکاتبات مربوطه ‌میتوانید به شبکه متخصصین و خدمات دهندگان پرستاشاپ بپیوندید!

برای مشاهده فهرست متخصصین و آژانسهای عضو شده در برنامه Expert پرستاشاپ میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://www.prestashop.com/en/experts

خدمات دهندگان ایرانی پرستاشاپ

امیدواریم معرفی این برنامه مفید پرستاشاپ بتواند به کسب و کارهای کوچک و مفید در حوزه پرستاشاپ کمک کند تا در آینده بتوانند بهتر از گذشته به جامعه کاربری پرستاشاپ بپیوندید و ارتباط عمیق‌تری را برقرار کنند.

ما در پرستافا امیدواریم تا بتوانیم همیشه تلاش خود را برای ارتباط بهتر و مفیدتر فعالان و جامعه کاربری این حوزه از تجارت الکترونیک ایران انجام دهیم و به پربار شدن این حوزه کمک نماییم!

به همین جهت خوشحال میشویم تا خدمات دهندگان ایرانی را در برنامه پروژه متخصصین و خدمات دهندگان پرستاشاپ مشاهده کنیم. اگر شما هم کسب و کاری در این حوزه دارید و حضورتان را مفید میدانید در این برنامه پرستاشاپ عضو شوید!

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا