با سلام و درود فراوان خدمت شما

قرار دادن پیشنهاد ویژه در فروشگاه اینترنتی می تواند یکی از راهکار های اصلی و کاربردی برای افزایش فروش فروشگاه باشد که در واقع وجود شمارش معکوس بروی پیشنهاد ويژه ، به کاربران فروشگاه تان نشان خواهد داد که از مهلت پیشنهاد ویژه محصول چقدر زمان باقی مانده تا ارزش تخفیف را درک کنند و از فرصت باقی مانده به خوبی استفاده نمایند.

پلاگین رایگان شمارش معکوس پرستاشاپ ، این امکان را به شما می دهد که پیشنهاد ويژه مدنظرتان را به صورت یک بنر همراه با تایمر معکوس در فروشگاه خود قرار دهید!

همانطور که می دانید ماژول پرستاپلاس به کمک قابلیت پلاگین ها ، امکانات کاربردی و ویژه ای به پرستاشاپ اضافه می کند. برای استفاده از پلاگین شمارش معکوس باید از پرستاپلاس شگفت انگیز ترین ماژول پرستاشاپ در جهان استفاده کنید.

 

اگر با پرستاپلاس آشنا نیستید ...

اگر هنوز با پرستاپلاس آشنا نیستید یا اطلاعات کمی در این رابطه دارید، توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را در در رابطه با پرستاپلاس مطالعه نمایید ، در این مقاله گفته ایم چرا باید از پرستاپلاس استفاده کنیم!

پس از مطالعه میتوانید از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی  آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

پلاگین رایگان شمارش معکوس پرستاشاپ با پرستاپلاس

در صورتی که بروی فروشگاه خود پرستاپلاس را نصب دارید ، می توانید از پلاگین شماره معکوس را با یک کلیک دریافت و استفاده کنید. با کمک این پلاگین می توانید در قسمت های مختلف پیشنهاد ويژه خود را برای محصولات را بصورت بنر و همراه با تایمر معکوس قرار دهید.

ایجاد پیشنهاد شگفت انگیز با پلاگین شمارش معکوس

با استفاده از این پلاگین می توانید بنر پیشنهاد شگفت انگیز همراه با تایمر معکوس را برای محصولاتی که تخفیف ويژه دارند را در جایگاه های مختلف فروشگاه مانند صفحه اصلی ، ستون های سمت راست و چپ ، فوتر فروشگاه و … ) قرار دهید.

 

برای تنظیم پیشنهاد ویژه بعد از نصب پلاگین در ماژول پرستاپلاس از بخش تنظیمات به صفحه «شمارش معکوس» بروید و گزینه ها را مطابق توضیحات تکمیل کنید.

  • هوک نمایش دهنده: این گزینه موقعیت نمایش بنر را براساس هوک های تعریف شده مشخص می کند.
  • عنوان تصویر شمارش معکوس: این متن به عنوان خصیصه alt تگ img بنر پیشنهاد ویژه استفاده خواهد شد.
  • لینک تصویر: لینک کامل صفحه ای که می خواهید کاربر بعد از کلیک بروی بنر به آن صفحه هدایت شود ، را در این فیلد قرار دهید. که برای پیشنهاد ویژه در واقع همان لینک صفحه جزئیات محصول خواهد بود.
  • نشانی تصویر: این فیلد برای قرار دادن آدرس کامل تصویر ( بنر ) پیشنهاد ویژه است.
  • زمان پایان: زمان اتمام پیشنهاد ویژه را مشخص می کند و تایمر معکوس براساس این زمان می باشد.
  • رنگ حاشیه: با استفاده از این گزینه می توانید یک حاشیه با رنگ دلخواه به بنر اضافه کنید.

تعمیرات پرستاشاپ با شمارش معکوس

با استفاده از پلاگین شمارش معمکوس ، علاوه بر قرار دادن پیشنهاد های ویژه در سایت می توانید زمانی که فروشگاه خود را به حالت تعمیرات می برید تایمر معکوس و بنر دلخواه را به صفحه تعمیرات پرستاشاپ اضافه کنید. برای این کار کافیست که هوک نمایش دهنده را بروی «displayMaintenance» تنظیم کنید.


نصب و استفاده از پرستاپلاس و پلاگین های کاربردی آن ...

برای نصب و استفاده از ماژول شگفت انگیز پرستاپلاس و استفاده از پلاگین های کاربردی آن تنها کافی است که از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی  آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

سپس در صفحه مدیریت پلاگین های پرستاپلاس به صورت مستقیم میتوان هر پلاگین با یک کلیک دانلود و نصب کنید!

 

پشتیبانی پلاگین

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا