در این آموزش به توضیح کامل در مورد کار با ماژول حرفه ای پرستاشاپ و در عین حال جذاب مگامنو می پردازیم در ادامه راهنما تمامی بخش های این ماژول بصورت تصویری شرح داده می شود.

 

تعریف ماژول مگامنو :

ماژول مگامنو یکی از مهمترین ماژول های قالب های پرستاشاپ لئوتم می باشد که دسته بندی اصلی فروشگاه را بصورت ساده و حرفه ای نمایش داده می شود، با این ماژول می توان برای منوی افقی و عمودی سایت منوهایی بصورت ساده و مگامنو ایجاد نمود.

ماژول مگامنو یکی از پیشرفته ترین منوهای موجود برای پرستاشاپ را تنظیم می کند که قدرت ساخت انواع منو برای دسته بندی در چهار نوع : محصول، تولید کننده، لینک دلخواه ویجت و CMS را دارد.

مگامنو درقالب های لئوتم شامل دو ماژول بوت استرپ مگامنو ( منو اصلی بصورت افقی ) م مگامنوی سایدبار ( منو اصلی بصورت عمودی ) وجود دارد، البته در قالب های قدیمی برخی از قالب ها ماژول مگامنو سایدبار را با توجه به نوع طراحی ندارند.

ابتدا دو تصویر از منو بصورت ساده و منو بصورت مگامنو را مشاهده کنید تا در صورتی که با این امکان آشنایی ندارید متوجه شوید.

منو ساده

 

مگامنو

جهت ورود به بخش پیکربندی این ماژول، دو مسیر را می توانید دنبال کنید.

ماژول ها -> تنظیمات مگامنو

 

ماژول هاا -> ماژول ها و سرویس ها در صفحه ماژول ها -> تب ماژول های نصب شده -> درفیلد جستجو «مگامنو» را جستجو کنید.

البته همانطور که مشخص است مسیر یک به مراتب ساده تر است اما به هر جهت برای آشنایی بهتر شما هر دو مسیر توضیح داده شد.

با کلیک بر روی دکمه پیکربندی ماژول مگامنو به صفحه تنظیمات این ماژول هدایت می شوید، در این بخش چندین قسمت وجود دارد که هر یک از این قسمت ها مرتبط با تنظیمات مختلف مگامنو می باشد. در ادامه راهنما تمامی این تنظیمات را بصورت کامل توضیح می دهیم.