نصب پرستاکارت به راحتی توسط مدیر فروشگاه می تواند انجام شود ، بدین منظور بعد از خرید ماژول وارد سیستم فروش دی بی اس تم به نشانی http://my.dbstheme.com شوید و سپس از قسمت “لیست سفارشات” و صفحه “جزئیات سفارش” فایل آخرین نسخه ماژول را دانلود کنید.

بعد از دانلود فایل به بخش مدیریت فروشگاه خود رفته و بر روی منوی “ماژول ها” و سپس زیر منوی “ماژول ها و سرویس ها” کلیک نمایید :

کمی منتظر بمانید تا صفحه به طور کامل بارگذاری شود ، سپس از جعبه تولبار پرستاشاپ بر روی دکمه «افزودن یک ماژول»  کلیک نمایید تا کادر بارگذاری ماژول نمایان گردد :

فایل آخرین نسخه ماژول را انتخاب نموده و برروی دکمه “بارگذاری این ماژول” کلیک می کنیم ، بعد از بارگذاری کامل ماژول پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن بارگذاری ماژول مشاهده خواهید نمود که در این صورت ماژول پرستاکارت در فهرست ماژول های در دسترس فروشگاه شما در صفحه ماژول ها قرار گرفته و می توانید به راحتی با کلیک بروی دکمه نصب ماژول ، اقدام به نصب نمایید .

بعد از نصب ماژول ،‌ شما به صفحه پنل مدیریت حرفه ای ماژول پرستاکارت هدایت می شوید. همچنین می توانید از طریق منوی اصلی مدیریت و منوی “دی بی اس تم” بروی منوی “پرستاکارت” کلیک نمایید تا به کنترل پنل ماژول هدایت شوید :

اگر برای اولین بار ماژول را نصب کرده اید و تا کنون کلید لایسنسی درج ننموده اید ، فرمی مطابق تصویر برای این منظور برای شما نمایش داده خواهد شد. کلید لایسنس را که قبلا از پشتیبانی دی بی اس تم دریافت نموده اید را وارد نموده و برروی دکمه ذخیره کلیک نمایید.

اگر تمامی مراحل را طبق راهنما و به درستی طی نموده باشید و همچنین کلید لایسنس معتبری را نیز درج نموده باشید ، پیامی مبنی بر ثبت و تایید موفقیت آمیز ماژول درخواستی مشاهده خواهید نمود.

به رسم ادب ما نیز به شما تبریک گفته و شما را دعوت به مطالعه دقیق ادامه آموزش ها و راهنمای استفاده از ماژول دعوت می کنیم.