تب راهنمای مشتری در سبدخرید به شما این امکان را می دهد که بتوانید در مراحل مختلف ثبت سفارش راهنمای موردنیاز به کاربر را قرار دهید و یا اینکه بعضی از شرایط خدمات مهم فروشگاه را ابتدا و یا انتهای سبدخرید نمایش بدهید. بالا و پایین سبدخرید ، تب ورود به حساب کاربری و تب ثبت اطلاعات کاربر مهمان در مرحله دوم و همچنین مرحله سوم قسمت هایی هستند که می توانید برای آنها راهنما در نظر بگیرید.

همچنین در این قسمت می توانید پیامی که برای تایید نهایی سفارش به کاربر نمایش داده میشود را شخصی سازی کنید.

باکس راهنما در بالای سبدخرید

در این بخش با فعال کردن گزینه “باکس راهنما در بالای سبدخرید”  یک کادر ویرایشگر متن با عنوان “محتوا باکس در بالای سبدخرید” نمایش داده خواهد شد که شما میتوانید  یک متن متناسب با مرحله اول ثبت سفارش را در ویرایشگر متن این بخش قرار دهید. تصاویر زیر مربوط به زمانی است که باکس راهنما در بالای سبدخرید فعال باشد :

تنظیم باکس راهنما بالای سبدخرید

نحوه نمایش راهنمای بالای سبدخرید

نکته : باکس راهنمای بالای سبدخرید در حالت فعال بودن ایجکس در تمام مراحل نمایش داده میشود ولی در حالت عادی و بدون فعال بودن ایجکس فقط در مرحله اول نمایش داده خواهد شد.

باکس راهنما در پایین سبدخرید

برای نمایش باکس راهنما در پایین سبدخرید ابتدا گزینه “باکس راهنما در پایین سبدخرید” را فعال کنید تا کادر ویرایشگر متن ویژه این قسمت با عنوان “متن راهنمای پایین سبدخرید” در تنظیمات ماژول نمایش داده شود ،  دقت کنید که این باکس در هر سه مرحله در انتهای سبدخرید نمایش داده خواهد شد.

تنظیم باکس راهنما انتهای سبدخرید

نحوه نمایش راهنمای انتهای سبدخرید

باکس راهنمای  ثبت آدرس مهمان

با فعال کردن گزینه “باکس راهنما ثبت آدرس مهمان” کادر ویرایشگر متنی با عنوان “متن راهنما ثبت آدرس مهمان” در تنظیمات ماژول خواهید داشت که این باکس در مرحله دوم سبدخرید و تب ثبت اطلاعات کاربر مهمان برای مشتری نمایش داده خواهد شد.

مکان نمایش راهنمای ویژه بخش ثبت اطلاعات حساب کاربر مهمان

باکس راهنمای ورود به حساب کاربری

بخش “باکس راهنما ورود به حساب کاربری” ویژه راهنمای مشتریانی است که قبلا در فروشگاه ثبت نام کرده و بعد از طی کردن مرحله اول در مرحله دوم سبدخرید قصد دارند به حساب کاربری خود وارد شوند و ادامه عملیات خرید را انجام دهند. با فعال کردن این بخش کادری با نام “متن راهنمای بخش ورود به حساب کاربری” نمایش داده می شود . تصاویر زیر  مربوط به زمانی است که “باکس راهنما ورود به حساب کاربری” فعال شده باشد :

مکان نمایش راهنمای ویژه بخش ورود به حساب کاربری مهمان

راهنمای مرحله سوم سبدخرید

با فعال کردن بخش “راهنمای مرحله سوم سبدخرید” ویرایشگری با عنوان “متن راهنمای مرحله سوم” اضافه خواهد شد ، در این فیلد می توانید متن داخل کادر را ویرایش کرده و یا متن مورد نظر خود را متناسب با این مرحله بنویسید. تصاویر زیر مربوط به زمانی است که این بخش را فعال نمایید :

محل نمایش باکس راهنما در مرحله سوم سبدخرید

متن پیام تایید سفارش

در سبدخرید پرستاکارت ، بعضی از سفارشات توسط خود این ماژول ثبت می شوند ، پیامی که برای تایید ثبت این سفارشات به مشتری نمایش داده میشود را می توانید در قسمت “متن پیام تایید سفارش” طبق نیاز خود تغییر داده و شخصی سازی کنید.

نکته : دقت کنید که این قسمت سفارشاتی که صورت پرداخت آنلاین ویا با استفاده از ماژول های فیش بانکی و … ثبت می شوند ،  را شامل نخواهد شد.