بعد از وارد کردن لایسنس ماژول و تایید آن ، به صفحه پیکربندی ماژول وارد شده و در بالای این صفحه سه هشدار در باکس زرد رنگی نمایش داده می شود که باید به ترتیب بر روی هر یک از آنها کلیک نمایید و تنظیمات خواسته شده را برای آماده به کار شدن سبد خرید فروشگاه انجام دهید .

نکته مهم

در صورتی که هرگونه مشکلی در تنظیمات ماژول وجود داشته باشد در این باکس زرد رنگ هشدارهایی درباره عدم تنظیم درست ماژول نمایش داده می شود که حتما این موارد را جدی گرفته و اقدام به اعمال تنظیم مجدد آنها جهت عملکرد صحیح ماژول کنید.


انتخاب شهر و استان مبدا

اولین هشدار مربوط به عدم انتخاب شهر و استان مبدا می باشد که با کلیک بروی آن به تب “حامل ها و پرداخت” منتقل می شوید که در انتهای این بخش امکان انتخاب شهر و استان مبدا فروشگاه را خواهید داشت.

دقت کنید که شهر و استان مبدا برای محاسبه هزینه ارسال در پنل های پستی و همچنین منطقه درون شهری در تنظیمات حامل ها کاربرد دارد ، شما می توانید در مطلب راهنمای کاربرد شهر و استان در ماژول پرستاکارت راهنما و توضیحات کامل این بخش را مطالعه کنید.


انتخاب ماژول پرداخت

دومین هشدار این بخش برای انتخاب ماژول پرداخت است که با کلیک بروی هشدار به تب “حامل ها و پرداخت” منتقل می شوید و میتوانید از بین ماژول های پرداختی که روی فروشگاه  نصب و فعال دارید  ، ماژول پرداخت پیش فرض موردنظر را انتخاب کنید.

ماژول پرداخت انتخاب شده به عنوان روش پرداخت حامل های آنلاین ( که مخصوص حالت “ادغام روش پرداخت با روش ارسال” هستند.) درنظر گرفته خواهد شد. همچنین این ماژول برای ثبت و پرداخت سفارش های مربوط به محصولات مجازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 


تنظیم ایمیل حساب کاربری مهمان

هشدار سوم در صورت عدم وجود حساب کاربری مهمان نمایش داده می شود که ایمیل حساب کاربری مهمان از طریق تب‌ “پیکربندی” قابل تنظیم می باشد. (توضیحات تکمیلی حساب کاربری مهمان)