برای استفاده از ماژول سبدخرید پرستاکارت نیاز به توجه به نکاتی دارید که در این مطلب این نکته ها را بررسی خواهیم کرد.

پیش نیاز ها قبل از نصب پرستاکارت :

  • پشتیان گیری :‌ قبل از نصب ماژول ( یا هر کار فنی دیگه ای ) توصیه میکنیم ، یک پشتیبان کامل از فروشگاهتون ( دیتابیس و فایلها ) تهیه کنید و در جای مطمئنی ( مثلا کامپیوترشخصی یا یک سرور دیگه ) ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکل بتونید به فروشگاهتون رو به بک آپ تهیه شده بازگردانید. لطفا این توصیه رو جدی بگیرید.
  • ioncube :  لودر ioncube باید برروی سرور میزبان فروشگاه شما نصب باشد ، البته لودرioncube در اکثر سرور ها بصورت پیش فرض نصب است ، شما برای پیگیری این مورد باید از طریق پشتیبان هاست خود اقدام کنید.
  •  سازگاری با هسته پرستاشاپ :‌ این ماژول برای نسخه های 1.6.0.14 تا 1.6.1.22 نصب و تست شده و مشکلی نداشته است ، با این حال اگر در این نسخه ها و یا در سایر نسخه های پرستاشاپ در نصب و یا استفاده با مشکلی مواجه شدید لطفا در بخش پشتیبانی تیکت ایجاد کنید.
  • نسخه php :‌ توصیه ما استفاده از نسخه ۵.۶ php است و ورژن های 5.3 و 5.4 پی اچ پی به صورت کامل از رده خارج شده اند و متاسفانه به لحاظ امنیتی و کارایی قابل اعتماد نمی باشند.(منبع سایت php ) برای تغییر ورژن php هاست خود می توانید از شرکت سرویس دهنده هاست کمک بگیرید. (امکان استفاده از php 7.0 نیز وجود دارد.)

 

دریافت و دانلود فایل سبدخرید پرستاکارت:

برای دریافت فایل ماژول باید بعد از اینکه خرید خودتون را انجام دادید ، به بخش سفارشات در پنل کاربری مراجعه کنید و به صفحه جزئیات سفارش خود شوید. در این صفحه ابتدا باید دامنه خود را مشخص کنید تا امکان دانلود فایل را داشته باشید.

نکته : دقت کنید که دامنه خود را بدون http و www  وارد کنید ، مثال :: dbstheme.com و shop.dbstheme.com


بعد از ثبت دامنه فروشگاه خود فایل ماژول برای دانلود قابل مشاهده خواهد بود ، همان طور که در تصویر مشاهده می کنید سه فایل براساس نسخه php در اختیار شما قرار می گیرد که شما باید براساس نسخه php سرور میزبانی سایت خود اقدام به دانلود ماژول کنید.

  • در صورتی که از نسخه php سرور میزبانی فروشگاه خود اطلاع ندارید می توانید از طریق پشتیبانی شرکت ارائه دهنده سرور این مورد را پیگیری کنید.
  • در صورتی که سرور فروشگاه شما از نسخه php 5.5 استفاده می کند ، می توانید نسخه کد شده با php 5.4 را استفاده کنید.