نصب پرستالینک به آسانی توسط مدیر فروشگاه میتواند صورت گیرد ، بدین منظور پس از خرید ماژول وارد سیستم فروش دی بی اس تم به نشانی http://my.dbstheme.com شوید و سپس از بخش “لیست سفارشات” و صفحه “جزئیات سفارش” فایل آخرین نسخه ماژول پرستالینک را دانلود نمایید.

بعد از دانلود فایل به بخش مدیریت فروشگاه خود رفته و بر روی منوی “ماژول ها” و سپس زیر منوی “ماژول ها و سرویس ها” کلیک کنید :

کمی منتظر بمانید تا صفحه به طور کامل بارگذاری شود ، سپس از جعبه تولبار پرستاشاپ بر روی دکمه «بارگذاری یک ماژول»  کلیک نمایید تا کادر بارگذاری ماژول نمایان گردد :

فایل آخرین نسخه ماژول را انتخاب نموده و برروی دکمه «فایل را برگزنید» کلیک نمایید ، پس از بارگذاری کامل ماژول در ادامه نصب ماژول هم انجام می شود و پنجره ای مانند تصویر زیر مبنی بر موفقیت آمیز بودن نصب ماژول نمایش داده می شود که در آن «ماژول نصب شد!» نوشته شده است، با کلیک بر روی دکمه «پیکربندی»  میتوانید به صفحه تنظیمات ماژول پرستالینک هدایت شوید.

همچنین می توانید از طریق منوی اصلی مدیریت و منوی «پرستافا» بروی زیر منوی «پرستالینک» کلیک نمایید تا به کنترل پنل ماژول هدایت شوید.

اگر برای اولین بار ماژول پرستالینک را نصب کنید و تا کنون کلید لایسنس را قرار نداده باشید ، هشداری به رنگ قرمز نمایش داده خواهد شد. در این صورت باید کلید لایسنس موجود در بخش جزئیات سفارش ماژول را در قسمت کلید لایسنس قرار دهید و پس از آن بر روی دکمه ذخیره کلید کنید تا وارد تنظیمات ماژول پرستالینک شوید .

اگر تمامی مراحل را طبق راهنما و به درستی طی نموده باشید و همچنین کلید لایسنس معتبری را وارد کرده باشید ، پیامی مبنی بر ثبت و تایید موفقیت آمیز ماژول درخواستی مشاهده خواهید نمود.