بومی ساز پرستاپلاس به شما امکان تغییر فونت پرستاشاپ را در بخش کاربری و مدیریت می دهد ، شما می توانید فونت دلخواه خود را برای پرستاشاپ انتخاب کنید.

افزودن فونت به پرستاشاپ

بصورت پیش فرض بومی ساز پرستاپلاس دارای ۷ فونت رایگان ( وزیر ، تنها ، شبنم ، صمیم ، پرستو ، ساحل ، گندم ، یکان ) است که می توانید از بین آنها فونت موردنظرتون را برای پرستاشاپ انتخاب کنید. بومی ساز پرستاپلاس به شما امکان افزودن فونت به پرستاشاپ هم می دهد که برای آشنایی به نحوه افزودن فونت به ادامه آموزش دقت کنید.

برای افزودن فونت به پرستاشاپ ابتدا از طریق پنل مدیریت هاست خود به مسیر زیر بروید :

یک فولدر هم نام با فونت موردنظرتون ایجاد کنید و بعد فایل های فونت به فرمت های woff و woff2 را در پوشه آپلود کنید ، بصورت مثال در تصویر زیر ما فونت ایران سنس را اضافه کرده ایم که هم نام فولدر و هم نام فونت «iransans » قرار دادیم.

تغییر فونت پرستاشاپ

 

 

نکته

  • اگر فایل حالت بولد فونت را هم دارید باید بصورت عبارت «-bold» را به انتهای نام فونت اضافه کنید ، بطور مثال برای فونت ایران سنس بصورت «iransans-bold.woff» نام گذاری خواهد شد.
  • حداقل باید یکی از فونت های فرمت woff و woff2 موجود باشد تا فونت اضافه گردید و نیازی نیز هر دو نوع فرمت را اضافه کنید.

 

بعد از افزودن و بارگذاری فونت در هاست کافیست به تب تنظیمات ماژول بومی ساز بروید و فونت جدید را از تنظیمات «فونت بخش مدیریت» و یا «فونت بخش کاربری» انتخاب کنید.