بعد از اینکه از طریق صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی ماژول پرستاپلاس را دانلود کردید ،‌ میتوانید برای نصب پرستاپلاس طبق آموزش ویدئویی زیر عمل کنید ، البته آموزش تصویری مرحله به مرحله نیز در ادامه مطلب قرار داده ایم.

 

 

 

 

 آموزش تصویری نصب پرستاپلاس

علاوه بر آموزش ویدئویی بالا میتوانید برای نصب ماژول طبق آموزش تصویری زیر بصورت مرحله به مرحله اقدام کنید ، در اولین گام به مسیر «ماژول ها / ماژول ها و سرویس ها» بروید.

در صفحه «ماژول ها و سرویس ها» باید اقدام به آپلود فایل ماژول کنید ، بدین منظور در جعبه تولبار پرستاشاپ بر روی دکمه «افزودن یک ماژول جدید» کلیک کنید تا باکس «افزودن یک ماژول جدید» به صفحه افزوده شود. دراین قسمت با استفاده از گزینه «انتخاب فایل» فایل ماژول پرستاپلاس را انتخاب کرده و در نهایت بر روی دکمه «بارگذاری این ماژول» کلیک نمایید.

کمی منتظر بمانید تا صفحه به طور کامل بارگذاری شود ، پس از بارگذاری کامل ماژول پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن بارگذاری ماژول مشاهده خواهید نمود که در این صورت ماژول پرستاپلاس در فهرست ماژول های در دسترس فروشگاه شما در صفحه ماژول ها قرار گرفته و می توانید به راحتی با کلیک بروی دکمه نصب ماژول ، اقدام به نصب نمایید :

پس از کلیک بر روی دکمه نصب و ادامه نصب به صفحه کنترل پنل مدیریت این ماژول هدایت خواهید شد ، همچنین می توانید از طریق منوی اصلی مدیریت و منوی «پرستافا» بروی زیرمنوی «پرستاپلاس» کلیک نمایید تا به کنترل پنل ماژول وارد شوید :

پس از کلیک بر روی زیرمنوی «پرستاپلاس» به صفحه مدیریت این ماژول مانند تصویر زیر وارد می شوید :

به رسم ادب ما نیز به شما تبریک گفته و شما را دعوت به مطالعه دقیق ادامه آموزش ها و راهنمای استفاده از ماژول دعوت می کنیم.