برای استفاده از ماژول حرفه ای پرستاپلاس توجه به نکاتی موردنیاز است که در ادامه توضیح داده خواهد شد :

پیش نیاز ها قبل از نصب پرستاپلاس :

  • پشتیان گیری :‌ قبل از نصب ماژول ( یا هر کار فنی دیگه ای ) توصیه میکنیم ، یک پشتیبان کامل از فروشگاهتون ( دیتابیس و فایلها ) تهیه کنید و در جای مطمئنی ( مثلا کامپیوترشخصی یا یک سرور دیگه ) ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکلی بتونید فروشگاهتون رو به بک آپ تهیه شده بازگردانید. لطفا این توصیه رو جدی بگیرید.
  •  سازگاری با هسته پرستاشاپ :‌ این ماژول برای نسخه ۱.۶.۱.۰ تا ۱.۷.۲.۰ نصب و تست شده و مشکلی نداشته است ، با این حال اگر در این نسخه ها و یا در سایر نسخه های پرستاشاپ در نصب و یا استفاده با مشکلی مواجه شدید لطفا در بخش پشتیبانی تیکت ایجاد کنید.
  • ioncube :  لودر ioncube باید برروی سرور میزبان فروشگاه شما نصب باشد ، البته لودرioncube در اکثر سرور ها بصورت پیش فرض نصب است ، شما برای پیگیری این مورد باید از طریق پشتیبان هاست خود اقدام کنید.
  •  نسخه php :‌ توصیه ما استفاده از نسخه ۵.۶ php است و ورژن های 5.3 و 5.4 پی اچ پی به صورت کامل از رده خارج شده اند و متاسفانه به لحاظ امنیتی و کارایی قابل اعتماد نمی باشند.(منبع سایت php ) برای تغییر ورژن php هاست خود می توانید از شرکت سرویس دهنده هاست کمک بگیرید. (امکان استفاده از php 7.0 نیز وجود دارد.)

دریافت و دانلود فایل ماژول پرستاپلاس:

برای دریافت رایگان ماژول پرستاپلاس به صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی بروید و مطابق تصویر روی «دانلود پرستاپلاس» کلیک کنید :

دانلود پرستاشاپ فارسی ، پرستاپلاس