با سلام و احترام

همزمان با انتشار پرستاپلاس۲ در ماه گذشته ، پلاگین ویرایشگر متن پرستافا بروی پرستاپلاس منتشر کردیم تا مشکلاتی که در ویرایشگر متن پرستاشاپ وجود داشت را برطرف کنیم. در این مدت شما عزیزان لطف داشتید و پیشنهاداتی برای این پلاگین ارائه کردید که در اولین آپدیت دو امکان جدید را به این پلاگین اضافه کردیم.

ویرایشگر پرستاشاپ

با استفاده از نسخه جدید پلاگین ویرایشگر متن می توانید ویدئو های آپارات را به راحتی به محتوا خود اضافه کنید که توضیحات بیشتر آن را در صفحه معرفی پلاگین ویرایشگر متن پرستاشاپ قرار دادیم. دومین امکان جدید اضافه شده به پلاگین ، امکان درج استایل دکمه های فریم ورک بوت استرپت برای لینک ها است.

 

ویرایشگر متن پرستاشاپ

 نکته : دقت کنید که استفاده از این استایل ها فقط در قالب هایی که براساس bootstrap طراحی شدن امکان پذیر است و بستگی به استایل و کدهای قالب شما دارد.

برای استفاده از پلاگین ویرایشگر پرستاشاپ چه کنم ؟

برای استفاده از پلاگین ویرایشگر پرستاشاپ در فروشگاهتان باید ابتدا ماژول پرستاپلاس را نصب کنید ، پرستاپلاس ماژولی است که مجموعه ابزارها و امکانات رایگانی در اختیار شما قرار می دهد که این ابزار ها براساس پلاگین هستند. در واقع پلاگین ویرایشگر تنها یکی از پلاگین های رایگان ماژول پرستاپلاس است.

 

برای این که با پرستاپلاس و نحوه استفاده از بیشتر آشنا شوید توصیه می کنیم پرستاکست معرفی پرستاپلاس را مشاهده کنید.

 

آموزش آپدیت پلاگین ویرایشگر متن پرستاشاپ

روش آپدیت و بروز رسانی پلاگین ها در پرستاپلاس به صورت اتوماتیک است و شما نیازی به دانلود فایل ندارید ، کافی است که به صفحه مدیریت پلاگین ها در پرستاپلاس بروید و مطابق تصویر برای پلاگین هایی که آپدیت جدیدی داشته باشند دکمه «دانلود و نصب نسخه جدید» نمایش داده میشود که با کلیک بروی آن آپدیت جدید دانلود و عملیات بروز رسانی انجام خواهد شد.
نکته مهم : برای آپدیت پلاگین ویرایشگر حتما باید از نسخه ۲.۱.۰ به بالا پرستاپلاس استفاده کنید. (آپدیت پرستاپلاس)

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا