سلام و درود بی پایان بر شما همراهان و همیاران همیشگی

همانطور که میدانید نزدیک به هفت سال از فعالیتمان در وبسایت قبلی ما ( دی بی اس تم ) میگذرد که نیمی از این راه نیز ، با تمرکز جهت ایجاد و توسعه فروشگاههای حرفه ای گذشته است.

در تمام این مدت هدف ما راه اندازی ، توسعه و ارائه خدمات و پشتیبانی با کیفیت فروشگاههای اینترنتی بوده که ضمن تحقیق و بررسی انجام شده ، در نهایت فروشگاه ساز پرستاشاپ به عنوان بستری رو به رشد و هسته ای قدرتمند برای این منظور انتخاب شد که خوشبختانه معتقدیم انتخاب درستی بوده و با توجه به بازخوردهای مثبت توانسته ایم کم و بیش به این مهم دست یابیم!

اگر چه هنوز میانه راه هستیم و راه طولانی تا محقق شدن کامل این اهداف باقی مانده اما هر روز تلاشمان را بیشتر از روز گذشته به کار بسته ایم تا نواقصی که در این راه و هدف بزرگ وجود داشته را برطرف نماییم. چرا که معتقدیم این اهداف محقق نخواهند شد مگر با تلاش و البته همراهی و همیاری شما عزیزان که البته همیشه دلگرم کننده ما تا به امروز بوده است.

بدین منظور و در جهت محقق ساختن حداکثری اهداف مشترکمان با شما عزیزان ، چندی پیش برند جدیدی در حوزه پرستاشاپ یعنی پرستافا را معرفی نمودیم و گفتیم پرستافا ؛ آغازگر فصلی نو در پرستاشاپ فارسی خواهد بود! از آنروز تا به امروز  در تلاش بوده ایم تا این امر مهم را نیز محقق سازیم!

در این بازه زمانی :

  • بخشی از محصولات وخدمات قبلی با برند جدید هماهنگ شد.
  • محصولات و خدمات جدیدی نیز برروی بستر جدید معرفی یا منتشر گردید
  • بسترسازی هایی در حوزه فعالیتهای جدید پرستافا انجام شد.
  • در نهایت نیز بخش اخبار وبسایت پرستافا تا حدودی آماده گردید.

 

تابستان 96 نقطه عطف فعالیتهای ما خواهد بود!

به تابستان 96 نزدیک میشویم ، به راستی که برای ما و جامعه پرستاشاپی این تابستان ، تابستان شگفتی ها خواهد بود. گام هایی که در گذشته برداشته ایم و نهال هایی که کاشته ایم در این فصل شکوفا خواهند شد و آغازی نو همچو بهار را برای پرستاشاپ در این تابستان گرم تجربه خواهیم نمود!

مژده ما به فعالان و مدیران فروشگاه های اینترنتی به خصوص فروشگاه های مبتنی بر پرستاشاپ  تحولی در حوزه پرستاشاپ است ، تحولی که به راستی آن را باید جدی گرفت، تحولی که نتیجه ماهها و سالها تلاش ما در حوزه پرستاشاپ فارسی است.

امروز خوشحالیم و مفتخریم که اعلام کنیم این  مهم هر چه بیشتر از گذشته برای ما و همچنین شما همراهان و همیاران عزیز دست یافتنی تر از گذشته شده و ما آماده ایم تا این تغییر و تحول جدید را در حوزه پرستاشاپ فارسی جشن بگیریم! امیدواریم شما نیز در این جشن ما را همراهی کنید.

تغییرات و تحولات یاد شده گسترده است که طی تابستان به مرور از آنها رونمایی خواهیم نمود ، اما روزشماری جهت آغاز این تغییرات که به واسطه تلاش چند ماهه ما در پرستافا صورت گرفته ، که از این لحظه آغاز میگردد. بدین منظور طی چند روز آینده به معرفی و رونمایی فاز اول تحولات خواهیم پرداخت.

به امید اینکه که بتوانیم بهتر از گذشته امکان و شرایط هر چه بهتر ایجاد یک کسب و کار سالم و مفید برای جامعه را در فضای مجازی برای جوانان عزیز این مرز و بوم فراهم نماییم.

پرستافا ؛ توسعه یکپارچه پرستاشاپ فارسی