سلام و عرض ادب خدمت همراهان پرستافا

قالب پرستاشاپ لئو اوتیس محصولی برپایه صفحه ساز آپولو با بیش از ۳۰ ویجت و ماژول های وبلاگ ، مگامنو و اسلایدر لایه ای حرفه ای  است که با امکانات حرفه ای و فراوانی که دارد یکی از بهترین و مناسب ترین قالب های پرستاشاپ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خواهد بود.

 

اگر با امکانات قالب اوتیس آشنا نیستید ...

اطلاعات و جزئیات کامل در مورد امکانات این قالب را همراه به ۵ دموی این قالب را می تونید در صفحه قالب پرستاشاپ لئو اوتیس  مشاهده کنید.

 

بعد از استقبال گسترده ای و حمایتی که جامعه پرستاشاپ فارسی از ماژول پرستاپلاس و بومی سازی پرستاشاپ با استفاده از ماژول داشت سعی کرده ایم که در مقابل هدایای ویژه ای برای کاربران پرستاپلاس به پاس این حمایت بی دریغ در نظر بگیریم. که در اولین گام خدمات ارتقا پرستاشاپ با تخفیف ویژه برای پرستاپلاسی های عزیز در نظر گرفتیم.

 

امروز نیز هدیه ای ویژه برای کاربران پرستاپلاس در نظر گرفتیم تا از حمایت دلگرم کننده شما عزیزان تشکر کرده باشیم. اگر در فروشگاه خود از ماژول پرستاپلاس بهره می برید ، میتونید از هدیه ۱۰۰ هزار تومانی برای خرید قالب پرستاشاپ لئو اوتیس  استفاده کنید و این قالب را تنها با ۱۹۹ هزار تومان تهیه کنید.

 

قالب پرستاشاپ لئو اوتیس

 

برای بهره مندی از این هدیه ویژه ، شما میبایست بروی فروشگاه خود از ماژول پرستاپلاس استفاده کنید. البته می توانید بعد از خرید قالب و در زمان نصب درخواست کنید تا ماژول پرستاپلاس نیز بصورت رایگان برای شما نصب شود.

 

اگر با پرستاپلاس آشنا نیستید ...

 

برای این منظور تنها کافی است در هنگام سفارش از کد تخفیف زیر استفاده کنید :

OTISPLUS100

جهت خرید و اطلاعات بیشتر ...

اطلاعات و جزئیات کامل در مورد امکانات این قالب را همراه به ۵ دموی این قالب را می تونید در صفحه قالب پرستاشاپ لئو اوتیس  مشاهده کنید.