با سلام و درود خدمت همراهان پرستافا

هر ساله در آخرین جمعه ماه نوامبر که به جمعه سیاه (Black Friday) مشهور شده است در سراسر دنیا فروشگاه ها بزرگ ترین حراج خود را برگزار می کنند. امسال این حراج بزرگ روز ۳ آذرماه (۲۴ نوامبر) است که خیلی از فروشگاه های اینترنتی ایران هم جشنواره های حراج خود را در این روز برگزار می کنند.

 

جمعه شگفت انگیز پرستافا

 

تیم پرستافا نیز یک جمعه شگفت انگیز با تخفیف باورنکردنی برای شما تدارک دیده است ، جشنواره جمعه سیاه از هم اکنون شروع شده و شما می توانید تا ساعت ۲۴ روز جمعه از تخفیف های شگفت انگیز پرستافا استفاده کنید. این جشنواره فقط ۲۴ ساعت ادامه خواهد داشت و تمدید نمی شود.

 

تخفیف های باور نکردنی در جمعه شگفت انگیز پرستافا

تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی ویژه قالب لئو اوتیس: شما می توانید درجشنواره جمعه شگفت انگیز پرستافا قالب پرستاشاپ لئواوتیس را با تخفیف ویژه ۱۰۰ هزار تومانی تهیه کنید، برای استفاده از این تخفیف از کد تخفیف زیر در هنگام سفارش استفاده کنید.

 

OTISBF100

 

اطلاعات و جزئیات کامل در مورد امکانات این قالب را همراه به ۵ دموی این قالب را می تونید در صفحه قالب پرستاشاپ لئو اوتیس  مشاهده کنید.


تخفیف ۵۰ هزار تومان ویژه ماژول پرستالینک: دومین تخفیف پرستافا ویژه خرید ماژول پرستالینک است که می توانید این ماژول را با ۵۰ هزار تومان تخفیف و فقط با ۹۹ هزار تومان خرید کنید ، در هنگام ثبت سفارش برای این محصول از کدتخفیف زیر استفاده کنید.

 

PSLINKBF50

 

اطلاعات و جزئیات کامل در مورد امکانات ماژول پرستالینک در صفحه مدیریت لینک و ریدایرکت پرستاشاپ مشاهده کنید.


۲۰ درصد تخفیف ویژه همه محصولات پرستافا (دی بی اس تم) : اگر قصد دیگر محصولات تیم پرستافا (دی بی اس تم) را دارید برای شما نیز تخفیف شگفت انگیزی در نظر گرفتیم ، هر کدام از محصولات پرستافا را می توانید با ۲۰ درصد تخفیف و با استفاده از کدتخفیف زیر خریداری کنید.

PRESTAFABF20

 


 

مشاوره خرید محصولات و پاسخ به سوالات

برای مشاوره خرید محصولات و پاسخ به سوالات می توانید با چت انلاین و یا پشتیبان آنلاین تلگرام با ما در ارتباط باشید.