با سلام و درود خدمت شما همراهان عزیز

 

بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه آزمایشی beta 1 پرستاشاپ 1.7.3.0 منتشر شد! اگر چه این نسخه مشکلات متعددی دارد و کمتر از انتظار ما تا به این لحظه ظاهر شده است اما امیدواریم در آپدیت های بعدی این نسخه مشکلات موجود تا حد ممکن برطرف گردد.

همچنین لازم به ذکر است که این نسخه از پرستاشاپ نیز با پرستاپلاس سازگار بوده و میتوانید به راحتی برروی آن نصب نمایید اما به طور کلی این نسخه آزمایشی بوده و برای استفاده توصیه نمیگردد.

اگر با پرستاپلاس آشنا نیستید ...

اگر هنوز با پرستاپلاس آشنا نیستید یا اطلاعات کمی در این رابطه دارید، توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را در در رابطه با پرستاپلاس مطالعه نمایید ، در این مقاله گفته ایم چرا باید از پرستاپلاس استفاده کنیم!

پس از مطالعه میتوانید از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی  آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

انتشار پرستاشاپ 1.7.3.0

متن زیر برداشت آزادی است از مقاله منتشر شده در وبلاگ رسمی پرستاشاپ در رابطه با انتشار 1.7.3.0 نسخه آزمایشی بتا یک.

نسخه آزمایشی بتا یک 1.7.3.0 منتشر شد

اولین نسخه بتا پرستاشاپ 1.7.3.0 آماده شده است تا بتوانید آن را بررسی کنید و مشکلات آن را گزارش کنید.

ما قبلا چندبار گفته ایم که وقت آن است که با افتخار اعلام کنیم به انتشار نسخه 1.7.3.0 نزدیک شده ایم. امکانات و بهبودهای زیادی در کد پایه 1.7 انجام شده و هیجان زده هستیم تا قبل از هر کسی به شما برای بررسی بیشتر آن اجازه دهیم!

با این حال توجه داشته باشید که این یک نسخه بتا است و یک نسخه کاندید انتشار نهایی نیست. با همه تلاشهایی که در طول چند ماه گذشته انجام شده، این نسخه هنوز کاملا برای انتشار آماده نیست. ما همچنان در حال بهبود و رفع مشکلات این نسخه هستیم.
از مشکلات موجود گزارش شده چهار تیکت BOOM-4110 ، BOOM-4319 ، BOOM-4319 و BOOM-4319 باقی‌مانده است.

در حالی که سخت در حال کار هستیم , نمیتوانیم منتظر دریافت بازخوردهای شما در رابطه با ورژن آزمایشی باشیم! طبق معمول این زمان بررسی و تست و برطرف کردن آنها حیاتی است و این همیشه با کمک جامعه کاربری و ارسال بازخوردهای آنها از تجربه آنها میتوانیم از جزییات بیشتر مطلع گردیم. که در نهایت بررسی کامل نسخه آزمایشی میتواند به انتشار نسخه کاندید انتشار منجر گردد.

این نسخه آزمایشی فرصتی عالی تا قبل از انتشار نسخه پایدار برای شروع کار است. همین حالا میتوانید آن را دانلود و نصب کنید و در نهایت بازخورد  و تجربه خود را به ما گزارش دهید.

یک تشکر ویژه

قبل از هر چیز برای ما مهم است که از شما برای کمک به جامعه کاربری تا حد ممکن تشکر کنیم. به عنوان یک پروژه متن‌باز، ما همیشه خوشحال هستیم که همه کسانی که احساس مسئولیت میکنند شرکت کنند تا بتوانیم به تلاش برای یک پرستاشاپ هوشمندانه تر ادامه دهیم.

در این نسخه حدود 190 پول رکوئیست ادغام شده است! که با مشارکت 52 نفر از همکاران شامل 17 همکار داخلی و 35 همکار خارجی صورت گرفته است.

آنچه باید در مورد پرستاشاپ 1.7.3.0 بدانید!

این نسخه شامل تمام رفع هایی است که از نسخه 1.7.2.0 انجام شده است.  فهرست کامل رفع مشکلات را میتوانید در این لینک مشاهده نمایید.

نحوه ارائه بازخورد در مورد این نسخه آزمایشی

آیا اشکالی پیدا کرده اید؟ یک رفتار کنجکاو واکنش غیر منتظره؟ لطفا مارا در جریان بگذارید! یک تیکت در بخش Forge پروژه 1.7 ایجاد کنید و اطلاعاتی را که ممکن است در اختیار ما قرار دهید!

یادداشت پایانی

همانطور که ممکن است حدس بزنید، کارهای زیادی در این نسخه آزمایشی انجام شده است و هنوز کارهای زیادی برای انجام آن  تا انتشار باید انجام شود. بنابراین به ما کمک کنید، دانلود کنید و آن را بررسی کنید، چراکه شما با این کار میتوانید به ما کمک فراوانی کنید!

منبع : وبلاگ رسمی پرستاشاپ

انتشار Xampp ویژه پرستاشاپ فارسی نسخه دوم

به جهت دسترسی راحتتر و سریعتر کاربران عزیز به نسخه جدید پرستاشاپ 1.7.3.0 و گزارش بهتر مشکلات به زودی تا ساعاتی دیگر نسخه ویژه زمپ پرستاشاپ فارسی با یک آپدیت ویژه منتشر خواهد شد.

با ما همراه باشید.

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا