با سلام و درود خدمت مدیران فروشگاه ها و کسب و کارهای مبتنی بر پرستاشاپ

 

امروز و در کمتر از دو ساعت پیش نسخه 1.6.1.17 پرستاشاپ منتشر شد! در این مطلب به این نسخه و همچنین تغییرات اعمال شده برروی آن خواهیم پرداخت و برداشتی آزاد از مطلب منتشر شده در وبلاگ پرستا شاپ را در این پست منتشر خواهیم نمود.

17 پول رکوئست و اصلاحیه برروی نسخه 1.6.1.16 انجام شده تا این نسخه منتشر گردد. تیم رسمی پرستاشاپ طبق وعده خود همچنان پشتیبانی و انتشار نسخه های اصلاحیه برروی پرستاشاپ نسخه 1.6 را تا اکتبر سال 2018 (تقریبا یک سال آینده) ادامه خواهد داد وهمچنین توصیه شده به آخرین نسخه پرستاشاپ یعنی همین نسخه ارتقا دهید!

همانطور که نسخه پرستاشاپ مشخص است این نسخه 17 امین اصلاحیه از سری انشعاب 1.6.1.0 میباشد. طبق معمول پیشنهاد میدهیم اگر در بازه زمانی پرترافیکی هستید ( مانند ساعات خاص یا روزهای خاص) و یا اینکه تبلیغات گسترده ای را در این بازه انجام داده اید ، پیشنهاد میکنم صبر کنید تا در زمان مناسب فروشگاهتان را ارتقا دهید و یا هر تغییر فنی دیگری را که نیاز داشتید به انجام برسانید. همچنین پیشنهاد میکنیم قبل از هر گونه تغییر فنی حتما ابتدا یک پشتیبان کامل از وبسایتتان تهیه نموده و سپس اقدام به انجام امور فنی مانند ارتقا نمایید.

امیدواریم از این نسخه لذت ببرید!

آموزش ارتقا با چند کلیک ...

جهت ارتقا ساده و آسان پرستاشاپ میتوانید با کمک آموزش ویدئویی ارتقا پرستاشاپ  به نسخه به روز و رسمی به سادگی این کار را با چند کلیک انجام دهید.

تغییرات این نسخه :

در فهرست زیر تعدادی از تغییرات قابل توجه که این نسخه به ارمغان آورده را بیان نموده ایم :

پرس و جوی بسیار سریعتر در جستجو

  • اصلاح نمایش واحد ارز در بخش تامین کنندگان
  • اصلاح محاسبات در بخش انبار
  • اصلاح نمایش قیمت بر اساس امکان Customer_Groups
  • اصلاح باگ زمانی که یک سبدخرید حذف میگردد
  • اصلاح مسیریابی بر اساس id_shop
  • اصلاح نمایش هدیه در صفحه کوپن های من در پنل کاربری مشتریان
  • اصلاح نشانی URL تکراری برای فهرست تامین کنندگان
  • و موارد بیشتر …

همچنین فهرست تغییرات نسخه 1.6.1.17 از اینجا قابل دسترسی میباشد.

 

از آنجایی که این نسخه صرفا یک اصلاحیه و رفع مشکل برروی branch  (انشعاب)  1.6.1.0 میباشد (مانند نسخه قبلی یعنی 1.6.1.16) اگر از این سری استفاده میکنید، ارتقا به این نسخه به آسانی امکان پذیر خواهد بود.

در واقع به دلیل اصلاحیه های انجام شده امکانات هسته پرستاشاپ بهتر کار خواهند کرد و ماژولها و قالبهای سازگار با این انشعاب یعنی 1.6.1.0 به خوبی برروی نسخه 1.6.1.17 نیز کار خواهند کرد!

ارتقا از انشعاب 1.6.1.0 انتظار میرود که بدون مشکل و به راحتی انجام گردد ، همچنین انتظار داریم ارتقا از انشعاب 1.6.0.0 مشکل خاصی نداشته باشد اما ارتقا از نسخه های قدیمی مانند 1.5 و 1.4 نیاز به توجه و همچنین بررسی سازگاری قالبها و ماژولها را دارند!

در نهایت توصیه میکنیم برای استفاده از پرستاشاپ پارسی ،  از نسخه رسمی پرستاشاپ و همچنین ماژول ویژه ورایگان پرستاپلاس استفاده نمایید.

اگر با پرستاپلاس آشنا نیستید ...

اگر هنوز با پرستاپلاس آشنا نیستید یا اطلاعات کمی در این رابطه دارید، توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را در در رابطه با پرستاپلاس مطالعه نمایید ، در این مقاله گفته ایم چرا باید از پرستاپلاس استفاده کنیم!

پس از مطالعه میتوانید از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی  آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

 

منبع : وبلاگ رسمی پرستاشاپ

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا