با سلام و درود خدمت شما

 

مانند چند روز گذشته ، ما از زمان انتشار بومی ساز پرستافا (کمتر از دو هفته پیش) تا به امروز هر نسخه جدیدی که از پرستاشاپ جهانی منتشر شده را بررسی میکنیم تا از هماهنگ بودن آن با بومی ساز پرستافا که تحت ماژول #پرستاپلاس منتشر شده ، اطمینان حاصل نماییم!

امروز مفتخریم اعلام نماییم که نسخه جهانی پرستاشاپ 1.7.2 منتشر شد و هماهنگی آن با بومی ساز پرستافا بررسی گردید!

نسخه 1.7.2 تغییرات گسترده ای نسبت به نسخه 1.7.1 داشته است بدین معنی که قسمتهای جدیدی به آن افزوده شده است و نیاز به بومی سازی این قسمت ها دارد. به عنوان مثال بخش انبار داری پرستاشاپ ، مجددا به این نسخه اضافه گردیده و از رابط کاربری جدیدی بهتره میبرد!

اگر چه این نسخه ( مخصوصا قسمتهای جدید آن) با بومی ساز پرستافا کاملا هماهنگ نبوده ، اما مفتخریم اعلام نماییم، کار برروی این نسخه را آغاز نموده و امیدواریم به زودی آپدیتی برای هماهنگ سازی قسمتهای جدید این نسخه نیز برروی ماژول بومی ساز قرار گرفته و منتشر گردد!

برای اولین بار در ایران ...

بومی سازی پرستاشاپ 1.7 برای اولین بار در ایران توسط پرستافا انجام شده است و از آن گذشته بومی سازی پرستاشاپ 1.6 نیز در ایران با ماژول بومی ساز بدون تغییر هسته ، نیز برای اولین بار است که توسط پرستافا انجام میگردد.

گذشته از این موارد مفتخریم اعلام کنیم که تایید و بررسی نسخه بومی ساز آخرین نسخه جهانی منتشر شده یک سیستم مدیریت محتوا در بین تمامی سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاه ساز پشتیبانی شده در ایران با این سرعت توسط یک تیم توسعه دهنده و پشتیبان نیز برای اولین بار ( و یا کم سابقه ) می باشد!

 

آیا پرستاشاپ 1.7.2 مناسب برای استفاده است؟

اگر چه ما به صورت مداوم در حال به روز رسانی و ارتقا بومی ساز و آماده سازی برای کوچ به پرستاشاپ نسخه جدید هستیم ، اما هنوز نسخه 1.7 با توجه به عدم وجود قالبها و ماژولهای مناسب برای استفاده نهایی توصیه نمیشود و میتوانید از آخرین نسخه 1.6.1.15 که چند روز پیش منتشر و بومی ساز آن نیز مورد تایید پرستافا قرار گرفت استفاده نمایید!

ضمنا این نسخه از پرستاشاپ نسخه کاندید انتشار میباشد، یعنی نزدیک به نسخه نهایی بوده و برای بررسی های نهایی منتشر گردیده است ، ما از این فرصت استفاده میکنیم و در زمان انتشار نسخه نهایی 1.7.2 امیدواریم بتوانیم نسخه هماهنگ با این نسخه را نیز منتشر نماییم!

پرستاشاپ 1.7.2 چه تغییراتی داشته است؟

طبق اعلام رسمی پرستاشاپ در وبلاگ خود ، تغییرات انجام شده در نسخه 1.7.2 به شرح زیر میباشد ، که البته بیشترین تمرکز در این نسخه برروی انبار داری پیشرفته پرستاشاپ 1.7 معطوف بوده است.

در این نسخه از پرستاشاپ که در واقع اصلاحیه کاملی از همه قسمت های ورژن 1.7.1.0 است که در آوریل2017 منتشر شده بود.

خلاصه ای از سایر اصلاحات که در زیر آورده شده است :

  • رابط کاربری جدید برای انبارداری
  • صفحه ترجمه جدید به همراه رابط کاربری و کدنویسی بهبود یافته
  • اضافه شدن هوک های جدید هم در صفحه محصولات و هم در بخش قالب ها .
  • خوانایی بهتر قالب ها بر روی صفحه نمایش های با کیفیت کمتر
  • امکان اضافه کردن چندین ویژگی از هر نوع برای محصولات
  • اضافه شدن شمارنده کاراکتر به بخش متن صفحه محصولات
  • بومی سازی بسته های کشورهای الجزایر ، مراکش ، آفریقای جنوبی و کره جنوبی
  •  بسته های جدید بومی سازی از جمله استونیایی ، فنلاندی ، یونانی و اسلواکی
  • و بسیاری موارد دیگر …

در اینجا میتوانید جزییات تغییرات نسخه جدید را مشاهده نمایید.


سخن آخر اینکه ...

( البته همانطور که در بالااشاره شد در حال حاضر توصیه ما استفاده از پرستاشاپ نسخه 1.6 میباشد چرا که نسخه 1.7 هنوز قالبها و ماژولهای مناسبی برای راه اندازی ندارد! )

 

با آرزوی بهترین ها

تیم توسعه پرستافا