با سلام و درود مجدد خدمت شما همراهان همیشگی پرستافا

خوشحالیم که اعلام کنیم پس از انتشار ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ پرستاپی (PrestaPay) و همچنین انتشار چهار پلاگین ویژه زرین پال ، pay.ir ، درگاه ملت و همچنین درگاه بانک سامان، امروز نیز پنجمین پلاگین ویژه و رایگان این ماژول منتشر میگردد!

به همین جهت مفتخریم که اعلام نماییم پنجمین پلاگین ماژول پرستاپی ویژه درگاه پرداخت بانک پارسیان منتشر می‌گردد!

به کمک این پلاگین میتوانید از درگاه پرداخت مطمئن بانک پارسیان به عنوان یکی از درگاههای فروشگاه خود استفاده نموده و تراکنش‌های فروشگاهتان را به کمک این درگاه پرداخت، انجام دهید.

پرستاپی؛ بستر توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ

اگر چه تا پیش از این ماژولهای متعددی و مفیدی برای درگاه های پرداخت پرستاشاپ منتشر شده‌اند، اما اینبار نیز پرستافا با هدف ایجاد تحول در سیستم پرداخت پرستاشاپ اقدام به انتشار یک ماژول متفاوت به نام پرستاپِی (PrestaPay) نموده است.

ماژول پرستاپی از این جهت متفاوت است که علاوه بر داشتن پلاگینهای ویژه درگاه پرداخت بانکها و درگاههای واسط، یک بستر ویژه را برای توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ فراهم میکند! که در این رابطه در آینده بیشتر توضیح خواهیم داد و مطمئنیم شما هم مثل ما شگفت‌زده و هیجان‌زده خواهید شد!

 

مفتخریم که اینبار نیز پرستافا خالق محصولی است که میتواند پرستاشاپ را یک قدم دیگر به آینده‌ای بهتر سوق دهد! در ادامه اگر میخواهید بیشتر و بهتر در مورد پرستاپی بدانید، لطفا مطلب «پرستاپی ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ» را بخوانید!

ماژول درگاه بانک پارسیان پرستاشاپ

برای اولین بار سازگار بر روی پرستاشاپ 1.7 و همچنین پرستاشاپ 1.6

همانطور که پیشتر بیان کردیم اولین ماژول رایگان درگاه پرداخت پرستاشاپ توسعه داده شده برروی پرستاشاپ 1.7 ماژول پیشرفته پرستاپی (PrestaPay) بوده است. خوشبختانه ماژول پرستاپی همزمان با پرستاشاپ 1.6 و 1.7 سازگار بوده و در حال حاضر و در کمتر از یک ماه از انتشار ماژول پرستاپی حدود یکصد فروشگاه اینترنتی بر پایه پرستاشاپ از این ماژول استفاده میکنند!

با یک کلیک درگاه پرداخت آنلاین را بر روی فروشگاه خود راه اندازی کنید.

برای نصب و استفاده از درگاه پرداخت بانک پارسیان برروی فروشگاه پرستاشاپ خود تنها کافی است که از لینک انتهای مطلب «پرستاپی ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ» ماژول پیشرفته پرداخت پرستاپی را دانلود و برروی فروشگاه خود نصب نمایید!

پس از نصب به صفحه تنظیمات این ماژول در پنل مدیریت پرستاشاپ وارد شده و با یک کلیک درگاه پرداخت پارسیان را دانلود و با یک کلیک دیگر آن را نصب نمایید!پس از نصب می‌توانید از صفحه تنظیمات این پلاگین، اطلاعات مربوط به درگاه را وارد نمایید.

در این نسخه امکان استفاده از درگاه پرداخت بانک پارسیان برای کاربرانی که به تازگی درگاه بانک پارسیان را دریافت کرده اند فراهم شده است که پس از نصب این نسخه به راحتی میتوانند با تنظیم api جدید پرداخت آنلاین درگاه بانک پارسیان را هم در فروشگاه خود راه اندازی کنند.

برای تنظیم api جدید به پیکربندی ماژول پرستاپی رفته و در تب “درگاه پرداخت پارسیان” وضعیت رو بر روی “بله” قرار دهید و کد api را در قسمت “کد پذیرنده” وارد نمایید، پس از آن حالت استفاده از api قدیمی را تغییر نداده و بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات به درستی اعمال شود.

کاربرانی که از api قدیمی درگاه پرداخت بانک پارسیان استفاده میکنید در بخش پیکربندی درگاه پرداخت پارسیان تنها کافی است api قدیمی را در فیلد “کد پذیرنده” وارد نموده و حالت “استفاده از api قدیمی” را بر روی “بله” تنظیم کنند و از این درگاه به مانند قبل در فروشگاه خود بهره ببرند.

به شما تبریک میگوییم درگاه بانک پارسیان برروی فروشگاه پرستاشاپ 1.7 و 1.6 شما نصب و تنظیم شد!

پس از ثبت و ذخیره تنظیمات، درصورتی که درگاه بانک شما فعال باشد مشتریان شما میتوانند از این درگاه در هنگام ثبت سفارش استفاده نمایند!

برای استفاده از پلاگین درگاه پارسیان ، از پرستاپی نسخه 1.3 استفاده کنید

برای استفاده از پلاگین درگاه بانک پارسیان نیاز به نسخه 1.3 ماژول پرستاپی دارید. اگر ماژول پرستاپی را در زمان انتشار پلاگین‌های قبلی یعنی درگاه بانک ملت و سامان به روز رسانی کرده‌اید دیگر نیازی نیست کار خاصی انجام دهید اما اگر هنوز فرصت به روزرسانی نداشته‌اید. برای دریافت آخرین نسخه ماژول به صفحه معرفی و دانلود ماژول پرستاپی مراجعه کنید.

قدم بعدی در ماژول پرستاپی چیست ؟!

همانطور که قبلا گفته‌ایم از آنجایی که ماژول درگاه پرداخت به ویژه برای پرستاشاپ 1.7 حیاتی‌ترین و مهم‌ترین ماژول است ما هر چه سریعتر پلاگینهای مربوطه را برای سایر درگاهها منتشر خواهیم نمود.

تیم توسعه پرستافا در تلاش است تا پلاگین بعدی که احتمالا درگاه پرداخت پاسارگاد خواهد بود را به توسعه و منتشر نماید، امیدواریم خیلی زود بتوانیم پلاگین این درگاه را نیز منتشر نماییم!

 

با سپاس فراوان

تیم توسعه پرستافا