با سلام و درود خدمت شما دوستان و بزرگواران

همونطور که مطلع هستید پرستاشاپ نسخه 1.7 طی ماههای اخیر به سرعت در حال توسعه بوده و ما نیز در تیم پرستافا برای اولین بار در ایران ماژول بومی ساز پرستاپلاس را هماهنگ با نسخه 1.6 و 1.7 ارائه نموده ایم!

در همین راستا در تلاش هستیم تا محصولات دیگرمان را نیز با نسخه 1.7 پرستاشاپ هماهنگ نماییم! اما طبق معمول همیشه بهترین راهکار را برای توسعه و رفع مشکلات مشورت گرفتن از کاربران و مشتریان عزیزمان می‌دانیم!

به همین جهت و به منظور یک ارتقا مهم و کاربردی برای فاکتور پیشرفته پرستاشاپ از شما بزرگواران خواهشمندیم پیشنهادات و ایده های خود را در این رابطه به نشانی ایمیل ذکر شده در تصویر فوق (نشانی feedback در دامنه prestafa.com) ارسال نمایید!

لطفادر هنگام ارسال ایمیل عنوان ایمیل را با نام «ماژول پرستاپرینت» مشخص نمایید و در متن ایمیل پیشنهادات و ایده های خود را به صورت کامل بیان نمایید!

لازم به ذکر است نسخه سوم ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ با نام پرستاپرینت PrestaPrint منتشر خواهد شد و علاقمند هستیم که این نسخه یک نسخه ویژه هماهنگ با پرستاشاپ 1.6 و 1.7 باشد!

نسخه رایگان ویژه مشتریان قبلی

لازم به ذکر است که نسخه جدید ماژول فاکتور پیشرفته به نام پرستاپرینت به تمام مشتریان این ماژول که پشتیبانی فعال (زمان پشتیبانی) داشته باشند به صورت رایگان تعلق خواهد گرفت!

 

البته این نکته را در نظر بگیرید که  قیمت این ماژول به جهت زمان و هزینه‌ای که برروی توسعه و به روز رسانی آن گذاشته میشود پس از انتشار نسخه جدید افزایش خواهد داشت و مشتریان جدید میبایست با قیمت بیشتری این ماژول را خریداری نمایند!

بنابراین توصیه میکنیم این فرصت را از دست ندهید و یک نسخه از ماژول بسیار مفید و کاربردی فاکتور پیشرفته پرستاشاپ (پرستاپرینت) را تهیه نمایید!

 

توضیحات کامل ماژول فاکتور پیشرفته : http://dbstheme.com/?p=7357

لینک خرید این ماژول کارآمد و مفید :  http://my.dbstheme.com/cart/add/86

لینک نمونه فاکتور اصلی و برچسب روی مرسوله

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا