با سلام و درود خدمت شما همراهان و همکاران عزیز

امروز با افتخار و برای اولین بار یک پلاگین تجاری بر پایه ماژول قدرتمند پرستاپلاس منتشر شد!

پلاگین ویژه و تجاری «مشاوره تلفنی» هم اکنون در مارکت پرستاشاپ ایران منتشر شده و با تخفیف ویژه در دسترس علاقه مندان این ابزار کاربردی است!

خوشحالیم که این پلاگین ویژه از همان ابتدای کار مورد توجه همکاران عزیزمان قرار گرفته و می‌تواند نیاز کوچکی را از انبوه نیازهای یک کسب و کار فروشگاهی آنلاین برطرف کند!

اگر میخواهید در مورد پلاگین ویژه «مشاوره تلفنی» بیشتر بدانید ...

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این ماژول کاربردی میتوانید به وسایت مارکت پرستاشاپ ایران و صفحه ویژه این پلاگین مراجعه کرده و توضیحات مربوط به این پلاگین را مطالعه نمایید.

همچنین لازم به ذکر است که بگوییم طی 24 ساعت اول پس از انتشار، این پلاگین با تخفیف ویژه 50 درصدی و به مناسبت جشنواره تولد تا عید مارکت پرستاشاپ ایران قرار داده شده است.

خرید و دانلود «پلاگین مشاوره تلفنی پرستاشاپ»

ویدئوی معرفی و آموزش پلاگین مشاوره تلفنی پرستاشاپ

نصب پلاگین مشاوره تلفنی پرستاشاپ تنها با یک کلیک!

جهت نصب پلاگین پس از اینکه فایل زیپ آخرین نسخه ماژول پرستاپلاس را نصب کردید به مدیریت فروشگاه رفته و در ادامه به صفحه ماژول ها بروید و نسخه جدید ماژول پرستاپلاس را آپلود نموده و نصب نمایید.

پس از کلیک بر روی دکمه سبز رنگ نصب باید با پیغامی مانند تصویر زیر مواجه شوید.

ویژگی ها و قابلیت‌های پلاگین «مشاوره تلفنی» پرستاشاپ

در این پلاگین ویژگی ها و قابلیت هایی قرار داده شده است که در ادامه آموزش آنها را بصورت کامل توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

با نصب پلاگین مشاوره تلفنی در بخش تنظیمات گزینه ای با عنوان «مشاوره تلفنی» افزوده می شود، با وارد شدن به این بخش میتوانید تمامی تنظیمات موجود در این پلاگین را مشاهده نمایید.

بخش مدیریت

صفحه محصول

در صفحه پیکربندی پلاگین مشاوره تلفنی دو تب «تنظیمات کلی» و «تنظیمات لینک» قرار گرفته است که در هر یک از این تب ها تنظیماتی جهت چگونگی نمایش امکان مشاوره تلفنی وجود دارد ، در ادامه هر یک از تب ها را بصورت کامل و تصویری توضیح خواهیم داد. با وارد شدن به این بخش میتوانید تمامی تنظیمات موجود در این پلاگین را مشاهده نمایید.

تنظیمات کلی

در تنظیمات کلی چهار امکان هوک نمایش دهنده، متن پیام، فیلد زمان پیشنهادی و فیلد توضیحات قرار گرفته است که هر یک از این تنظیمات در چگونگی نمایش مشاوره تلفنی در صفحه محصولات کارایی مربوط به خود را دارند.

هوک نمایش دهنده

این حالت مربوط به موقعیت قرارگیری پلاگین در صفحه محصول می باشد که مدیران فروشگاه با توجه به قالب و موقعیت مناسب دکمه مشاوره تلفنی، آن را تنظیم می نمایند.

 متن پیام

در این ویژگی امکان قرار دادن متن و محتوای دلخواه از طرف مدیر فروشگاه جهت نمایش به خریدار وجود دارد این امکان پس از اینکه بر روی دکمه مشاوره تلفنی کلیک کنید در بالای پنجره نمایش داده می شود ، در تصاویر زیر این قابلیت در بخش مدیریت و فروشگاه مشخص شده است.

بخش مدیریتصفحه محصول

 

فیلد زمان پیشنهادی و فیلد توضیحات

با فعال کردن این حالت ها دو امکان جدید در مشاوره تلفنی قرار داده میشود بدین صورت که با کلیک بر روی دکمه مشاوره تلفنی دو بخش زمان پیشنهادی برای تماس و توضیحات اضافه می شود که به این ترتیب امکانی برای مشتری در نظر گرفته شده است تا راحت تر بتواند با کارشناسان فروشگاه در ارتباط باشد. در تصاویر زیر این قابلیت در بخش مدیریت و صفحه محصول نمایش داده شده است:

بخش مدیریتصفحه محصول

نکته : برای اعمال تغییرات در هر تب باید حتما پس از انجام تنظیمات در هر بخش بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.!!

 

تنظیمات لینک

این بخش کاملا به تنظیم متن دکمه، رنگ دکمه و آیکون مشاوره تلفنی مربوط می شود که میتوانید با انجام تنظیمات در این تب دکمه مشاوره تلفنی را به صورت دلخواه در آورید.

رنگ اولیه ، ثانویه دکمه و رنگ متن دکمه

«رنگ اولیه دکمه» در واقع رنگ اصلی است و به دلیل اینکه رنگ دکمه مشاوره تلفنی به صورت گرادیانت نمایش داده میشود، در صورتی که بخواهید دکمه مشاوره رایگان دو رنگ باشد و به تدریج به سمت رنگ دکمه اولیه متمایل شود میتوانید در بخش «رنگ ثانویه دکمه » رنگ دیگری را به دلخواه تنظیم کنید در غیراینصورت هر دو بخش را باید یک رنگ انتخاب نمایید.
در صورتی که در این بخش قصد تغییر رنگ متن دکمه مشاوره تلفنی را داشته باشید میتوانید در این تب از بخش «رنگ متن دکمه» استفاده کنید و رنگ متن را به رنگ دلخواه تغییر دهید.

متن دکمه

شاید تمایل داشته باشید که متن دکمه را تغییر داده و متن موردنظر خودتان را بنویسید در این بخش امکان قرار دادن متن دلخواه قرار داده شده است.

کلاس CSS آیکون

در دکمه مشاوره تلفنی آیکون تلفن بصورت پیشفرض قرار داده شده است در صورتی که قصد تغییر این آیکون را داشته باشید میتوانید کلاسcss مورد نظر خود را در این بخش جایگزین کنید. در تصویر زیر کلاس css دکمه مشاوره تلفنی مشخص شده است که میتوانید با جایگزینی کلاس css دیگر آیکون دکمه مشاوره تلفنی را تغییر دهید.

بخش مدیریت

صفحه محصول

فهرست درخواست ها

در کنار گزینه مشاوره تلفنی علامت + وجود دارد، با کلیک بر روی این علامت قسمتی با عنوان «فهرست درخواست ها» ظاهر می شود . در این امکان فهرست تمامی درخواست ها به همراه اطلاعات مشتریانی که در خواست مشاوره تلفنی داشته اند نمایش داده میشود و میتوانید به راحتی آنها را مدیریت کنید.

با کلیک بر روی دکمه ویرایش هر یک از درخواست ها تمامی اطلاعات مانند: شناسه درخواست، زمان ثبت درخواست، شماره تماس، محصول، وضعیت و زمانی که برای تماس تعیین شده است را میتوانید مشاهده نمایید.

قسمت آخر باعنوان «فعالیت» مربوط به فعالیت کارشناسان فروشگاه می شود که میتوانند یادداشت های موردنیاز را در ارتباط با درخواست نوشته و وضعیت سفارش را گزارش دهند تا دیگر کارمندان در جریان قرار بگیرند در بخش آخر با عنوان «وضعیت» وضعیت کلی درخواست مشخص خواهد شد.

 

نصب و استفاده از پرستاپلاس و پلاگین های کاربردی آن ...

برای استفاده از پلاگین مشاوره تلفنی نیاز به نصب آخرین نسخه ماژول پرستاپلاس می باشد.  اگر هنوز فرصت به روزرسانی نداشته‌اید، برای دریافت آخرین نسخه ماژول پرستاپلاس به صفحه معرفی و دانلود ماژول پرستاپلاس مراجعه کنید.

مشاوره تلفنی پرستاشاپ

صفحه محصول          پشتیبانی

 

با آرزوی بهترین‌ها

تیم پرستافا