اصلی ترین سوال برای هر فردی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارد این است که در وهله اول، آیا ما از CMS ها (سیستم های مدیریت محتوا) استفاده کنیم یا از همان اول یک فروشگاه اختصاصی برای خودمان طراحی کنیم؟ در وهله بعد اگر پاسخمان استفاده از سیستم های مدیریت محتواست سوال این جاست که از کدام CMS استفاده کنیم؟

طبیعتا ما توصیه می کنیم برای شروع کار از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کرده و زیر بار هزینه های سنگین طراحی اختصاصی فروشگاه نروید. یکی از برترین سیستم های مدیریت محتوا در حال حاضر فروشگاه ساز پرستاشاپ  می باشد. ما در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا باید از پرستاشاپ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود بهره ببریم؟ در واقع ما در این مقاله ۱۵ مثال کاربردی که چرا باید از پرستاشاپ استفاده کنیم را بیان کرده ایم.

۱۵ دلیل راه اندازی فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ

پرستاشاپ یکی از کامل ترین و اختصاصی ترین سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی است که حدود ۶۰۰ امکان کاربردی را در لحظه شروع کار در اختیار شما قرار می دهد و این مسئله موضوع مهمی است. این امکانات هر گونه محدودیتی را از سر راه شما بر می دارد.

۱- استارت آپ های فروشگاهی موفقی در فرانسه همچون Sessun، Bobbies و Monsieur Moustache که فروشگاه های پوشاک هستند از پرستاشاپ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود بهره برده اند.

۲- پرستاشاپ یک نرم افزار آسان با رابط کاربری و تجربه کاری مناسب بوده که برای تازه کاران و در مرحله راه اندازی فروشگاه بسیار مفید می باشد. این سیستم برای افراد حرفه ای هم بسیار کارآمد است و امکان ایجاد تغییرات مختلف در آن وجود دارد.

۳- پرستاشاپ یک برنامه خاص بوده که توسط بسیاری از خرده فروشان مطرح همچون Eric Bompard و  Manoush مورد استفاده قرار گرفته است.

۴- این سیستم مدیریت فروشگاهی یک شبکه ای از متخصصان تجارت الکترونیک همچون توسعه دهندگان، کارفرمایان و مدیران پروژه را در فرانسه و خارج از آن متصل می کند.

۵- شما می توانید به یک میلیون عضو موجود در این جامعه در ۱۹۵ کشور مختلف بپیوندید. همه این اعضا به دنبال ایجاد رویای خود در سراسر دنیا هستند.

۶- با استفاده از این سیستم شما به ۶۰۰ قابلیت مختلف دسترسی پیدا خواهید کرد که به راحتی می توانید محصولات، سفارشات و مشتریان خود را مدیریت نمایید.

۷- این سیستم ٬ یک راه حل با قابلیت مقیاس پذیری بالاست که به شما این امکان را می دهد تا با چند کلیک فروشگاه اینترنتی خود را در سرتاسر جهان راه اندازی کنید.

۸- از این برنامه مدیریت فروشگاه در سرتاسر جهان حدود ۲۵۰ هزار سایت تجارت الکترونیک استفاده می کنند.

۹- فروشگاه های مختلفی در سرتاسر جهان از این سیستم فروشگاهی استفاده می کنند. فروش اینترنتی صابون های ارگانیک در Normandy فرانسه ٬ کارت های پوکمون در ژاپن٬ تجهیزات ورزشی در کنگو٬ محصولات زیبایی طبیعی در مالزی و تیشرت در کلمبیا تنهایی برخی از موضوعات و فروشگاه هایی است که با پرستاشاپ در حال فعالیت هستند.

۱۰- بیش از ۵۰۰۰ ماژول و قالب در مارکت پلیس وجود دارد که این اطمینان خاطر را به شما می دهد که هیچگونه مشکلی در توسعه فروشگاه آنلاین خود نخواهید داشت.

۱۱- متن باز بودن این سیستم٬ این امکان را به توسعه دهنگان می دهد که بنا به نیازهای خاص کاربران امکان تغییر وجود داشته باشد. در دسترس بودن و انعطاف پذیری یکی از ویژگی های این سیستم می باشد.

۱۲- در این مورد می خواهیم چند مورد از بزرگان دنیای دیجیتال که پرستاشاپ به موفقیت آن ها کمک کرده است را نام ببریم. فروشگاه های آنلاینی از قبیل: Le Slip Français – Décathlon – Private Sport Shop – Brico-Privé و مواردی از این دست

۱۳- این CMS به گونه ای است که امکان مدیریت حجم بالای اطلاعات را نیز دارا می باشد و دیگر لازم نیست نگران آینده فروشگاه اینترنتی خود باشید. زمانی که کسب و کارتان رونق گرفته و فروش خوبی دارید. این سیستم جوابگوی نیازهای شما می باشد.

۱۴- گردش مالی سایت های تجارت الکترونیکی که با پرستاشاپ در حال فعالیت هستند بیش از ۱۰ ها میلیون یورو می باشد که در مدل های مختلف درآمدی همچون فروش مستقیم٬ مارکت پلیس و… می باشند.

۱۵- در نهایت این مورد به تیم تشکیل دهنده پرستاشاپ و همچنین توسعه دهندگان و همکاران در سرتاسر جهان بر می گردد که به دنبال بالاترین استانداردها هستند تا شما دنبال رویاهای خود باشید و در عرصه تجارت الکترونیک به موفقیت برسید.

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا