آیا پلتفرم تجارت الکترونیک پرستاشاپ نیازهای واقعی شرکت ها و فروشگاه های آنلاین بزرگ را برآورده می کند!؟ ما این موضوع را بررسی کرده ایم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا از این حقایق آگاهی پیدا کنید!!

آیا پرستاشاپ یک پلتفرم مناسب برای تجارت الکترونیک است؟

صرف نظر از اندازه کسب و کار شما، به احتمال بسیار زیاد می توانیم بگوییم پرستاشاپ به تمامی نیازهای شما پاسخ مناسبی ارائه خواهد داد. انعطاف پذیری بسیار بالا، مقیاس پذیری و متن باز بودن این پلتفرم، محیطی ایده آل را برای توسعه دهندگان با تجربه فراهم می کند تا آن ها بتوانند مهارت های خود را نشان دهند تا شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید که تمام نیازها و انتظارات شما را برآورده می کند.

دلایل خوب و متقنی وجود دارد که چرا پرستاشاپ یکی از محبوب ترین راه حل های متن باز در بازار تجارت الکترونیک ( بیش از ۲۷۰ فروشگاه آنلاین در ۱۹۵ کشور جهان ) می باشد و جامعه مرتبط با این پلتفرم بیش از یک میلیون نفر می باشند.

با این حال در این مقاله ما بر روی بازیگران بزرگ این صنعت تاکید کرده ایم. آیا پرستاشاپ انتخاب مناسبی برای فروشگاه های زنجیره ای، عمده فروشان بزرگ و فروشگاه های آنلاین با بیش از چند صد سفارش در روز  می باشد؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ

تجارت های الکترونیک اختصاصی:

هر کسب و کاری متفاوت است. هر کدام از آن ها محصولات و خدمات متفاوتی را ارائه می دهند و در محیط های کسب و کاری خاصی عمل می کنند. به همین دلیل است که سیستم های مدیریت محتوای فروشگاه های آنلاین باید برای نیازهای واقعی برندهای بزرگ و همچنین فروشگاه های کوچک که به دنبال فروش آنلاین و ایجاد یک برنامه سریع و مقیاس پذیر رشد هستند برنامه های مشخصی داشته باشد.

این نیازها را پرستاشاپ شناخته است و از سر راه تجارت های الکترونیک اختصاصی برداشته است تا بتوانند فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایند. طراحی چنین سیستم تجارت الکترونیکی نیازمند آنالیز رقبا، شناخت نیازمندی های کسب و کار و گروه های مشتری دارد. این موضوعات پایه ای برای آماده سازی معماری اطلاعات و سایر عناصر تجربه کاربری فروشگاه است که شفافیت، سهولت ناوبری، قابلیت استفاده و رضایت را تضمین می کند.

در مرحله بعد، فروشگاه با ماژول های لازم و توابع ضروری توسط یک تیم حرفه ای توسعه فرانت اند و بک اند طراحی شده و در نهایت توسط متخصصین واجد شرایط مورد آزمایش قرار گرفته تا فروشگاه تمامی پیش فرض های لازم را به خوبی کسب نماید. باید از پرستاشاپ تشکر کرد که این قابلیت ها را در اختیار ما می گذارد که یک فروشگاه اختصاصی بنا به نیازهای اختصاصی خودمان طراحی نماییم. زمانی که این موضوع با بهینه سازی عالی سایت و یک سرویس هاستینگ مناسب ترکیب شود دیگر مانعی برای ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک پایدار، جذاب و موثر وجود نخواهد داشت.

اما این حرفا همه تئوری است! بیایید ببینیم در عمل پرستاشاپ چگونه عمل خواهد کرد!؟

Waynet:

شرکت وینت یکی از برترین شرکت ها در حوزه توسعه و ایجاد راهکارهای یکپارچه سازی از طریق فروشگاه ساز پرستاشاپ می باشد. تاکنون بیش از ۲۵ پروژه فروشگاه اختصاصی آنلاین را با کمک پرستاشاپ راه اندازی کرده اند. مشتریان وینت در حال حاضر مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره حوزه مد و پوشاک هستند. برندهایی نظیر  Tatuum، Reporter Young، Patrizia Aryton و Vissavi که علاوه بر فروشگاه های آنلاین، بین ۱۵ الی۱۰۰ شعبه فیزیکی هستند که روزانه هزاران مراجعه کننده دارد.

grafika_2_vissavi

به طور مثال در مورد نام تجاری Patrizia Aryton کار ما نه تنها ایجاد یک سیستم اختصاصی فروشگاهی آنلاین مبتنی بر پرستاشاپ و بهینه سازی، پشتیبانی و میزبانی وب آن بود، بلکه اجرای یک سیستم پیشرفته و اختصاصی برای مدیریت فروش چندکاناله این برند نیز بود. این سیستم باید با انباداری و سیستم های وفاداری مشتریان و سایر سیستم ها یکپارچه می شد.

فروشگاه های آنلاین پرستاشاپی با ده ها هزار محصول:

اگر قصد فروش ده ها هزار محصول از طریق فروشگاه اینترنتی را دارید، باور کنید یا نه پرستاشاپ یک انتخاب مناسب برای شماست. اگر توسعه دهندگان شما بتوانند به درستی عملکردهای فروشگاه شما را بهینه کنند و میزبان وب شما نیازهای کسب و کارتان را برآورده سازد، سیستم مدیریت محتوای پرستاشاپ به یک پلتفرم توانمند و کارا تبدیل خواهد شد که می تواند هزاران محصول و ترافیک های بسیار بالا را به خوبی و بدون مشکل مدیریت نماید.

grafika_4_sanitbuy

یک پروژه وجود دارد که این حرف را تایید می کند. فروشگاه اینترنتی Sanitbuy که در زمینه فروش محصولات و تجهیزات حمام فعالیت می کند بیش از ۵۰ هزار محصول را در خود جای داده است. فروشگاه های دارای محصولات زیاد حتما به ناوبری سمت راست و دسته بندی صحیح محصولات نیاز دارند تا کاربر بتواند در سریع ترین زمان ممکن به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

ترافیک زیاد و صدها سفارش در روز! آیا پرستاشاپ می تواند این کار را انجام دهد؟

موضوع آخر در این مقاله به توانایی پلتفرم پرستاشاپ برای اجرای تجارت های الکترونیک بزرگ که روزانه ترافیک بسیار بالایی دارند و صدها سفارش در آن ها به ثبت می رسد می پردازد. آیا پرستاشاپ می تواند این حجم از سفارش را به خوبی پردازش کند؟

سال هاست که با برندهای شناخته شده ای در حوزه تجارت الکترونیک کار می کنیم که هیچگونه مشکلی در مورد جذب و افزایش ترافیک ندارند. ما به خوبی می دانیم که پرستاشاپ می تواند بار سنگینی که بر روی فروشگاه های انلاین به دلیل حجم بازدیدکنندگان ایجاد می شود را به خوبی اجرا کند. مثال خوب از چنین وضعیتی سایت تجارت الکترونیک Botland، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لهستانی می باشد که محصولات روباتیک و الکترونیک را ارائه می کند.

grafika_5_botland

این فروشگاه آنلاین نه تنها در بین مشتریان بسیار محبوب است، بلکه دارای گستره ی وسیعی از محصولات به همراه تعداد زیادی از راهکارهای بهبود نرخ تبدیل و وفاداری مشتریان می باشد. همه این موارد بار زیادی را بر روی فروشگاه اعمال می کند اما بهینه بودن اسکریپت ها و میزبانی وب با عملکرد بالا باعث شده این سایت تجارت الکترونیک بدون هیچ مشکلی اجرا گردد و حتی در دوران ترفیع سایت مشتریان زیادی را جمع آوری کند.

پرستاشاپ یک پلتفرم از انعطاف پذیری و ظرفیت است که به راحتی می تواند نیازهای مارک های بزرگ و فروشگاه های شناخته شده و بسیار موفق آنلاین را برآورده کند. این مواردی که گفته شد فقط بخش کوچکی از پروژه هایی است که توسط پرستاشاپ راه اندازی شده اند. شرکت تجاری وینت یکی از شرکای نقره ای ماست که در راستای اعتلای تجارت الکترونیک از طریق پرستاشاپ فعالیت می نماید.

منبع: سایت رسمی پرستاشاپ

 

با احترام

تیم پرستافا