پرستاپی نه تنها به عنوان اولین ماژول پرداخت پرستاشاپ در نسخه 1.7 معرفی میگردد بلکه به عنوان بستری قدرتمند برای توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ نیز خواهد بود! پرستاپی با کیفیت همیشگی محصولات پرستافا منتشر گردیده و با رویکرد تحول بنیادین در بخش سیستم پرداخت پرستاشاپ نیز همراه بوده است!

پرستاپی نه تنها صرفا وظیفه ارتباط با درگاه های پرداخت بانکی و واسط بانکی را بر عهده خواهد داشت بلکه‌ به عنوان بستر جامع وانعطاف پذیر و قابل توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ خواهد بود! در ماژول پرستاپی علاوه بر پلاگین های درگاه پرداخت ، پلاگین هایی هم در ارتباط با سیستم پرداخت ارائه خواهد شد که به شما در مدیریت هر چه بهتر فروشگاه کمک خواهد کرد.

همواره خوشحال و مفتخریم که جهت رضایت شما همراهان همیشگی که با لطف و مهربانی خود به ما انرژی می دهید اعلام کنیم که نهمین پلاگین ماژول پرستاپی آماده شده و در اختیار شما بزرگواران قرار می گیرد.

نهمین ماژول پرداخت پرستاپی با عنوان آمار تراکنش ها به طور کل مربوط به وضعیت گزارشات پرداخت شده و پرداخت نشده توسط درگاه های پرداخت موجود در فروشگاه شماست.

 

در ابتدای این آموزش، ویدئوی کاربرد این پلاگین رو برای شما قرار داده ایم تا بطور کلی با روش استفاده و همچنین قابلیت های مهم پلاگین آمار تراکنش ها آشنا شوید.

 

در ادامه معرفی پلاگین آمار تراکنش ها به طور کامل در خصوص امکانات و قابلیت های این پلاگین کاربردی توضیح خواهیم داد.

نصب آسان پلاگین آمار تراکنش ها با یک کلیک!

برای نصب پلاگین آمار تراکنش ها تنها کافی است ابتدا آخرین نسخه ماژول پرستاپی را نصب نموده و پس از آن تنها با یک کلیک این پلاگین را در فروشگاه خود راه اندازی نمایید.

پرستاپی؛ بستر توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ

اگر چه تا پیش از این ماژولهای متعددی و مفیدی برای درگاه های پرداخت پرستاشاپ منتشر شده‌اند، اما این بار نیز پرستافا با هدف ایجاد تحول در سیستم پرداخت پرستاشاپ اقدام به انتشار یک ماژول متفاوت به نام پرستاپِی (PrestaPay) نموده است.

ماژول پرستاپی از این جهت متفاوت است که علاوه بر داشتن پلاگینهای ویژه درگاه پرداخت بانکها و درگاههای واسط، یک بستر ویژه را برای توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ فراهم میکند! که در این رابطه در آینده بیشتر توضیح خواهیم داد و مطمئنیم شما هم مثل ما شگفت‌زده و هیجان‌زده خواهید شد!

مفتخریم که این بار نیز پرستافا خالق محصولی است که میتواند پرستاشاپ را یک قدم دیگر به آینده‌ای بهتر سوق دهد! در ادامه اگر میخواهید بیشتر و بهتر در مورد پرستاپی بدانید، لطفا مطلب «پرستاپی ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ» را بخوانید!

ورود به صفحه دانلود ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ «پرستاپی»

مشاهده فهرست تمام تراکنش ها با امکان نمایش بر اساس فیلتر

پس از نصب پلاگین در قسمت تنظیمات یک گزینه با عنوان فهرست آمار تراکنش ها به تب ها افزوده می شود. با وارد شدن به صفحه تنظیمات پلاگین میتوانید گزارشات تمامی تراکنش های انجام شده توسط تمامی درگاه های فعال فروشگاه را مشاهده نمایید.

تحلیل و بررسی تراکنش ها و آمار مربوط به کمک نمودارهای ویژه و بسیار مفید

با وارد شدن به هریک از گزارش ها میتوانید به کمک چندین نمودار موجود در این صفحه و همچنین امکان فیلتر از وضعیت آماری پرداخت بر اساس درگاه های پرداخت، آمار درگاه های پرداخت بر اساس وضعیت پرداخت و اطلاعات کلی تراکنش های پرستاپی را مشاهده کنید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید  وضعیت تراکنش های پرداخت شده و همچنین نام درگاه های پرداختی که با آنها پرداخت انجام شده است نمایش داده شده است. در واقع به راحتی به کمک این نمودار میتوانید وضعیت تراکنش های موفق و ناموفق فروشگاه را بررسی نمایید.

 

 

صفحه محصول          پشتیبانی پلاگین

 

با آرزوی بهترین‌ها

تیم پرستافا