با سلام و احترام خدمت شما همکاران عزیز
خوشحال و مفتخریم که اعلام کنیم این بار پلاگین پیگیری سفارش را به پاس مهربانی و قدردانی از صبوری شما که ما را در پیشبرد اهداف یاری نموده اید ، آماده و در اختیار شما بزرگواران قرار می دهیم.

پلاگین رایگان پیگیری سفارش پرستاشاپ یکی دیگر از پلاگین های موجود در ماژول رایگان پرستاشاپ پرستاپلاس می باشد برای استفاده از این امکان در فروشگاه ابتدا باید آخرین نسخه ماژول پرستاپلاس را نصب کنید.

پلاگین پیگیری سفارش پرستاشاپ

پلاگین پیگیری سفارش پرستاشاپ

با یک کلیک پلاگین پیگیری سفارش پرستاشاپ را نصب کنید!

جهت نصب و استفاده از پلاگین پیگیری سفارش ابتدا باید ماژول پرستاپلاس را دریافت و نصب کنید و بعد در قسمت مدیریت پلاگین های پرستاشاپ اقدام به دانلود و نصب پلاگین پیگیری سفارش کنید.

نکته : در صورتی که از نسخه های قدیمی پرستاپلاس استفاده می کنید حتما ابتدا باید به آخرین نسخه پرستاپلاس آپدیت کنید.

در  پلاگین پیگیری سفارش به صورت کلی امکان پیگیری سفارش به مشتری از طریق وارد کردن کد پیگیری سفارش داده می شود که در ادامه آموزش به صورت کامل در این خصوص توضیح می دهیم.

پس از نصب پلاگین پیگیری سفارش در بخش تنظیمات گزینه ای با عنوان «پیگیری سفارش» افزوده می شود، با کلیک بر روی این گزینه میتوانید بصورت کامل پلاگین پیگیری سفارش را مدیریت نمایید.

تنظیمات پلاگین پیگیری سفارش

هوک نمایش دهنده: در این تنظیم با انتخاب یکی از موقعیت های موجود در این قسمت باکس مربوط به پیگیری سفارش در هر صفحه از قالب که دارای ستون باشد نمایش داده میشود.

متن پیام : در این قسمت مدیران فروشگاه میتوانند متن و محتوای موردنیاز را جهت راهنمایی بهتر مشتری قرار دهند، بدین ترتیب این متن و محتوا در صفحه پیگیری سفارش برای مشتریان نمایش داده می شود.

صفحه پیگیری سفارش پرستاشاپ

برای مشاهده صفحه پیگیری سفارش میتوانید در این صفحه با کلیک بر روی لینک آبی رنک اینجا این کار را انجام دهید.

پس از کلیک بر روی این لینک به صفحه پیگیری سفارش هدایت می شوید.

با وارد کردن کد پیگیری سفارش و کلیک بر روی دکمه پیگیری میتوانید جزئیات تمامی سفارشات مربوط به این کد را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

نصب و استفاده از پرستاپلاس و پلاگین های کاربردی آن ...

برای نصب و استفاده از ماژول شگفت انگیز پرستاپلاس و استفاده از پلاگین های کاربردی آن تنها کافی است که از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی  آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

سپس در صفحه مدیریت پلاگین های پرستاپلاس به صورت مستقیم میتوان هر پلاگین با یک کلیک دانلود و نصب کنید!

 

صفحه محصول          پشتیبانی پلاگین

 

با آرزوی بهترین‌ها

تیم پرستافا