سلام خدمت شما همراهان همیشگی پرستافا

همزمان با آپدیت ماژول پرستالینک و افزودن شدن امکان توسعه براساس پلاگین ، پلاگین کوتاه کننده لینک را به عنوان اولین پلاگین ماژول پرستالینک به صورت رایگان تقدیم کاربران این ماژول می کنیم. لینک کوتاه یکی از کمبود های پرستاشاپ برای اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی بود که با استفاده از پلاگین کوتاه کننده به صورت جادویی برطرف می شود.

 

پلاگین کوتاه کننده لینک پرستاشاپ به صورت اتوماتیک براساس الگوهای که در تنظیمات آن مشخص می کنید ، لینک های کوتاه ویژه محصولات ، شاخه ها ، برند ها ، توزیع کنند ها و صفحه های بخش محتوا ایجاد می کند.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و ویدئوی معرفی امکانات دقیق این پلاگین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید که با استفاده از همین پلاگین ایجاد شده است:

 

http://faraket.com/p88

 

 

چگونه پلاگین کوتاه کننده لینک پرستاشاپ را دانلود و نصب کنم ؟

پلاگین کوتاه کننده لینک پرستاشاپ به صورت رایگان و در بستر ماژول پرستالینک پیاده سازی شده است و کاربران ماژول پرستالینک می توانند از این پلاگین به صورت رایگان استفاده کنند. پرستالینک حرفه ای ترین ماژول مدیریت لینک و ریدایرکت پرستاشاپ است که علاوه بر امکان کوتاه کننده لینک به شما امکانات دیگری برای صفحات ۴۰۴ و بهبود سئو سایت به شما می دهد.

 

تخفیف ۳۳ درصدی خرید ماژول پرستالینک

در صورتی که تاکنون ماژول پرستالینک را تهیه نکردید ، نگران نباشید تا ساعت ۲۴ فردا فرصت دارید که با تخفیف ۳۳ درصدی این ماژول را تهیه کنید و علاوه بر کوتاه کننده لینک از امکانات کاربردی دیگر این ماژول نیز استفاده کنید.

 

خرید پرستالینک ؛ ماژول مدیریت لینک و ریدایرکت پرستاشاپ

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا