در این آموزش به توضیح آپشن های موجود در ویجت ها مانند : ویرایش، رونوشت از ویجت، فعال/ غیرفعال کردن ویجتو حذف ویجت می پردازیم.

ویرایش ویجت : شاید بعضی اوقات نیاز به ویرایش ویجت داشته باشید، بدین منظور مانند تصویر زیر ابتدا موس را بر روی ویجت نگه دارید مشاهده میکنید که چندین علامت ظاهر می شود، با کلیک بر روی علامتی که با “مداد” مشخص شده است میتوانید ویجت مورد نظرتان را ویرایش نمایید.

 

رونوشت از ویجت: از طریق این امکان میتوانید از ویجتی که ایجاد نموده اید کپی برداری کنید و در صورت نیاز در موقعیت های دیگر قرار دهید و استفاده نمایید.

غیرفعال کردن ویجت

در صورتی که با توجه به ساختاری که برای فروشگاه طراحی کردید و به ویجتی برای مدتی نیاز نداشتید میتوانید آن را غیرفعال کنید، بدین منظور موس را بر روی ویجت نگه داشته و با کلیک بر روی دکمه که با علامت “تیک” نمایش داده شدن است این کار را انجام دهید.

 

پس از اینکه ویجت را غیرفعال کنید علامت “تیک” به علامت “ضربدر” تعییر داده می شود، برای فعال کردن مجدد ویجت بایستی بر روی دکمه ضربدر کلیک نمایید.

حذف ویجت

در صورتی که پس از تنظیم ساختار فروشگاه خود به ویجتی نیاز نداشتید و قصد حذف آن را داشتید میتوانید مانند تصویر زیر به مانند قبل موس را بر روی ویجت نگه دارید و با کلیک بر روی شکل  “سطل زباله” ویجت را حذف نمایید.