ماژول صفحه ساز یکی از مهمترین و کاربردی ترین ماژول های قالب پرستاشاپ لئوتم می باشد که از طریق ماژول می توان ساختار صفحه اصلی فروشگاه را مدیریت نمود، در واقع به وسیله این ماژول ویترین فروشگاه خود را برای نمایش به مشتریان به نمایش می گذارید و این بسیار حائز اهمیت می باشد.

طراحی چیدمان مناسب با فروشگاه

در این ماژول به راحتی میتوانید چیدمان صفحه اصلی فروشگاه را به شکل مطلوب تنظیم نموده و هر زمان که نیاز داشتید محتوای جدید در موقعیت های مختلف اضافه نمایید. در این ماژول چندین بخش با عناوین : مدیریت پروفایل، مدیریت موقعیت، بلوک ساز محصولات، ویرایشگر زنده قالب، تنظیمات صفحه ساز، تنظیمات قالب و مدیریت جایگیری المان ها قرار داده شده است که در بخش های بعدی این دوره راهنما توضیح داده شده اند.

پیش نیاز های ایجاد ساختار مناسب

جهت ایجاد ساختار مناسب صفحه اصلی فروشگاه نیاز به امکانات و ویجت هایی است که تمامی این امکانات در این ماژول طراحی شده است و تنها شما کافی است کمی با تنظیمات این بخش ها آشنا شوید که البته بسیار هم آسان است و شما را دچار سردرگمی و خستگی نخواهد کرد!!

امکانات بی نظیر و کاربردی

صفحه ساز آپولو بیش از ۳۰ ویجت مختلف با قابلیت هایی بی نظیر در اختیار شما قرار می دهد تا بدین وسیله ساختار و چیدمانی که مناسب است را برای صفحه اول فروشگاه خودتان تنظیم نمایید.! لیست محصول خود را با تنظیم دلخواه قرار دهید  ، ویدئو قرار دهید ، کد اینماد ، بنر و تصاویر را در موقعیت دلخواه قرار دهید.

توصیه میکنیم همین حالا اقدام به مطالعه دوره راهنمای ماژول پیشرفته و حرفه ای ماژول صفحه ساز آپولوتم کنید تا هم با تنظیمات این ماژول پرستاشاپ آشنا شوید و هم اینکه به راحتی بتوانید ساختار صفحه اصلی فروشگاه خود را مدیریت نمایید.