در این قسمت از دوره راهنما در خصوص بخش مدیریت شاخه ها ماژول پرستاشاپ وبلاگ توضیحاتی را ارائه می دهیم.

 

مدیریت شاخه های وبلاگ :

در این قسمت تمامی شاخه هاو زیرشاخه های ایجاد شده در ماژول وبلاگ قرار داده شده است که در صورت نیاز میتوانید اقدام به ویرایش و یا حتی حذف هر یک از این شاخه ها و زیرشاخه ها نمایید.

فرم شاخه :

در این قسمت تنظیمات موجود جهت ایجاد یک شاخه یازیرشاخه قرار داده شده است که شما میتوانید با اعنمال تنظیمات در این بخش شاخه یا زیرشاخه ای را با ساختار متناسب ایجاد نمایید.

انتخاب قالب: در این بخش میتوانید یکی از قالب های موجود برای نمایش وبلاگ را انتخاب کنید.

عنوان متا: در این فیلد عنوان شاخه یا زیرشاخه ها قرار داده می شود و اجباری است.

URL آشنا: در صورتی که بخواهید دسترسی به این صفحه توسط موتورهای جستجوگر راحت تر انجام شود URL آشنا را وارد نمایید. البته پس از قرار دادن عنوان شاخه یا زیرشاخه URL اشنا هم به طور خودکار ایجاد می شود.

شناسه والد: در این امکان انتخاب شاخه والد قراهم شده است که میتوانید هم این آیتم را به عنوان شاخه والد قرار دهید و یا برای این آیتم یک شاخه والد انتخاب کنید.

در دو بخش دیگر «فعال است» و «نمایش عنوان» میتوانید فعال/غیرفعال بودن و نمایش/عدم نمایش عنوان  این شاخه یا زیرشاخه را مشخص کنید.

 

 

افزودن کلاس CSS: در این فیلد امکان قرار دادن کدهای css برای این شاخه یا زیرشاخه فراهم شده است.

کلاس آیکون منو: در این فیلد در صورتی که بخواهید یک آیکون برای شاخه یا زیرشاخه نمایش داده شود بایستی کلاس آن را قرار دهید.

تصویر: در این بخش میتوانید به جای انکه کلاس آیکون منو را قرار بدید آیکون را اپلود نمایید.

محتوا: در این قسمت امکان قرار دادن محتوا در صورت نیاز برای شاخه یا زیرشاخه ایجاد شده فراهم شده است. و شما میتوانید با استفاده از امکانات ادیتور آن محتوای مدنظرتان را بسازید.

SEO META

در این قسمت میتوانید برچسب ها، توضیحات و کلمات کلیدی برای سئو بهتر این شاخه یا زیرشاخه قرار دهید.