در آخرین قسمت از دوره راهنمای کار با ماژول پرستاشاپ مدیریت ویژگی به توضیح تنظیمات مرتبط با قسمت «تنظیمات دیدگاه محصولات» می پردازیم.

 

[-HeaderLink id=”ُSettings-Product-Review”]تنظیمات دیدگاه محصولات:[/HeaderLink]

پس از اینکه در قسمت «تنظیمات ماژول ویژگی» موارد مربوط به چگونگی نمایش بخش دیدگاه محصول را در فروشگاه مشخص کردید در این قسمت هم تنظیماتی برای ثبت نظر کاربر در مورد محصول وجود دارد که در ادامه این تنظیمات را بررسی خواهیم کرد.

نظرات منتظر تایید

در این قسمت تمامی نظرات کاربرانی که به تازگی نظر خود را در مورد محصولات ثبت کنند قرار میگیرد و شما مدیران فروشگاه میتوانید در صورت صلاحدید اقدام به تایید نظر کاربر کنید تا در تب دیدگاه صفحه محصول نمایش داده شود. همچنین در این قسمت میتوانید معیارهای بررسی برای ثبت در دیدگاه محصول را تنظیم نمایید.

بررسی معیار

اگر بخواهید برای محصولات فروشگاه خود معیاری قرار دهید تا کاربران در هنگام ثبت نظرات خود امتیاز دهند در این قسمت میتوانید این کار را انجام دهید.

ایجاد معیار جدید

برای ایجاد معیار جدید ابتدا نام معیار را وارد کنید و پس از آن در ادامه در بخش «کاربرد دامنه معیار» یکی از وضعیت های موجود را انتخاب کنید که در صورت انتخاب وضعیت های 2و3 بایستی تنظیمات دیگری هم در ارتباط با وضعیت انتخاب شده انجام دهید.

 

  • در صورت انتخاب وضعیت «Valid for the entire catalog» نیاز به تنظیم دیگری نیست و فقط کافی است بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.
  • در صورت انتخاب وضعیت «Restricted to some categories» نیاز است شاخه های محدود به این معیار را مشخص کنید. این بدین معنی است که این معیار تنها در بخش نظرات محصولات شاخه هایی که انتخاب کنید نمایش داده می شود.

 

  • در صورت انتخب وضعیت «Restricted to some products» می توانید محصولات محدود به این معیار را تیک بزنید. یعنی اینکه با تیک هر یک از این محصولات این معیار تنها در بخش نظرات محصولات انتخاب شده این بخش نمایش داده می شود.

 

نظرات تایید شده 

در این قسمت تمامی نظراتی که مورد تایید مدیریت واقع شده است بر اساس شناسه، عنوان، نظر،رتبه بندی، نویسنده، محصول و زمان انتشار قرار می گیرد.