در این بخش از راهنما قصد داریم آپشن های مرتبط با اسلاید را بصورت مفصل و دقیق  توضیح دهیم تا با این امکانات بیشتر آشنا شوید.

 

مدیریت اسلایدها :

برای ورود به بخش مدیریت اسلایدها و ایجاد اسلایدر جدید ابتدا در قسمت «فهرست گروه» بر روی دکمه «مدیریت اسلایدها» کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی این دکمه وارد صفحه پیکربندی اسلایدها خواهید شد، در این صفحه چند قسمت قرار دادهش است که هر یک از این قسمت ها دارای تنظیماتی می باشد . در ادامه تنظیمات این قسمت ها را بصورت کامل خدمت شما توضیح خواهیم داد.

 

لیست اسلایدها :

در قسمت اول صفحه پیکربندی اسلایدها لیست تمامی اسلایدهای ایجاد شده در گروه اسلایدر قرار دارد که میتوانید در صورت لزوم اقدام به انجام تنظیمات در هر یک از این اسلایدها نمایید.

برای هر اسلایدر 5 گزینه وجود دارد که هر یک از این گزینه ها عملی را انجام می دهند که بصورت مختصر امکان هر یک از این آپشن ها را بیان می کنیم.

فعال/غیرفعال کردن: با کلیک بر روی علامت «تیک» اسلاید فعال خواهد شد، پس از غیرفعال شدن علامت تیک تبدیل به علامت «ضربدر» می شود، با کلیک بر روی این علامت مجددا میتوانید اسلاید را فعال نمایید که در تصاویر بالا مشخص شده است.

پیش نمایش: در صورتی که بخواهید در هنگام ویرایش اسلاید تنظیمات انجام شده را بصورت زنده مشاهده کنید بر روی این دکمه کلیک نمایید.

ویرایش: با کلیک بر روی  دکمه«برای ویرایش کلیک کنید» وارد صفحه ویرایش اسلاید خواهید شد و میتوانید تغییرات موردنظرتان را انجام دهید.

حذف: اگر قصد حذف اسلاید را داشته باشید میتوانید با کلیک بر روی دکمه «حذف این اسلایدر» این کار را انجام دهید.

کپی برداری: در صورتی که بخواهید از محتویات اسلایدی که ایجاد نموده اید کپی برداری کنید و در گروه اسلایدر دیگر استفاده کنید بر روی دکمه «رونوشت از اسلایدر» کلیک نمایید.