در این قسمت از دوره راهنما به آموزش ارسال پست توسط پرستاگرام می پردازیم. ارسال پست ها می تواند به افراد و گروه های مختلفی باشد. شما می توانید از طریق بات تلگرامی به کانال های تلگرامی، گروه های پرستاشاپی، کارمندان بخش های مختلف و حتی افرادی که یک محصول خاص خریده اند، پیام ارسال کنید. در ادامه مطلب تمامی تنظیمات مربوط به ارسال پیام بیان شده است.

برای ارسال پیام کافی است بر روی گزینه ارسال دستی مطلب در پلاگین هسته تلگرام کلیک کنید. سپس در این صفحه می توانید اقدام به ارسال پیام به مخاطبان خود نمایید.

ارسال پیام دستی

برای این منظور می توانید طبق مراحل زیر این کار را انجام دهید:

۱انتخاب تصویر : در این بخش امکان انتخاب تصویر مطلب مورد نظر را خواهید داشت.

۲ محتوای متن : در این فیلد میتوانید محتوا و مطلب موردنظرتان را برای ارسال در ربات و کانال تلگرام در صورت نیاز با قرار دادن شکلک دلخواه قرار دهید. همچنین می تواند قالب های متنی پیش ساخته ایجاد کنید و در زمان های مناسب از آن ها استفاده کنید.

۳تعیین زمان انتشاردر این بخش مدیران فروشگاه امکان تعیین زمان انتشار پست ها را دارا می باشند. ارسال پست های زمان بندی شده این امکان را می دهد تا به صورت منظم پست ها را در تلگرام به انتشار در بیاورید. در پرستاگرام می توانید به طور دقیق علاوه بر روز ارسال، ساعت و دقیقه ارسال را نیز تعیین کنید.

۴انتخاب گیرنده : در این بخش امکان انتخاب گیرنده پیام ارسالی را می توانید مشخص کنید. همانطور که در ابتدا مطلب گفت شد می تواند برای گروه های کاربری مختلفی پیام ارسال کنید. در صورتی که گزینه کانال را انتخاب نمایید، در ادامه باید کانال مربوطه را نیز مشخص کنید.

۵انتخاب باتدر قسمت آخر این تب می توانید انتخاب کنید که مطلب ایجاد شده از طریق کدام کدام بات ارسال شود.

در نهایت می توانید بر روی گزینه ارسال تست کلیک کنید تا یک پست تستی برای اکانت تلگرامی نویسنده پیام ارسال گردد و در صورت تایید می توانید بر روی دکمه ارسال کلیک کنید تا پست شما برای گیرندگان ارسال شود.

لیست مطالب دستی:

در این قسمت لیست تمامی مطالب ایجاد شده نمایش داده می شود که بر اساس شناسه ، متن ، گیرندگان و نویسنده دسته بندی شده اند و شما هر زمان که نیاز داشتید مطلبی را پیدا کنید می توانید از این بخش ها استفاده نمایید.

با کلیک بر روی دکمه «مشاهده» هر یک از مطالب ایجاد شده می توانید جزئیات ارسال مطلب ایجاد شده را بر اساس شناسه ، متن ، گیرندگان و نویسنده مشاهده نمایید.

صف ارسال:

در بخش صف ارسال شما لیست تمامی پست هایی که ارسال شده اند یا در آینده ارسال خواهند شد، مشخص شده است. به طور کلی وضعیت تمامی پیام ها را در این بخش می توانید مشاهده کنید. زمان ارسال آن ها را ببینید و در صورت نیاز آن ها را حذف نمایید.