برای استفاده از ماژول حرفه ای پرستاگرام نیاز است به نکاتی دقت کنید که در ادامه تمامی این نکات را توضیح می دهیم .

پیش نیاز ها قبل از نصب پرستاگرام

  • پشتیان گیری :‌ قبل از نصب ماژول ( یا هر کار فنی دیگه ای ) توصیه میکنیم ، یک پشتیبان کامل از فروشگاهتون ( دیتابیس و فایلها ) تهیه کنید و در جای مطمئنی ( مثلا کامپیوترشخصی یا یک سرور دیگه ) ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکلی بتونید فروشگاهتون رو به بک آپ تهیه شده بازگردانید. لطفا این توصیه رو جدی بگیرید.
  •  ioncube :  لودر ioncube باید برروی سرور میزبان فروشگاه شما نصب باشد ، البته لودرioncube در اکثر سرور ها بصورت پیش فرض نصب است ، شما برای پیگیری این مورد باید از طریق پشتیبان هاست خود اقدام کنید.
  •  سازگاری با هسته پرستاشاپ :‌ این ماژول برای نسخه های ۱.۶.۱ و ۱.۷ نصب و تست شده و مشکلی نداشته است ، با این حال اگر در این نسخه ها و یا در سایر نسخه های پرستاشاپ در نصب و یا استفاده با مشکلی مواجه شدید لطفا در بخش پشتیبانی تیکت ایجاد کنید.
  • نسخه php :‌ توصیه ما استفاده از نسخه ۵.۶ php  یا php ۷.۰ است و ورژن های 5.3 و 5.4 پی اچ پی به صورت کامل از رده خارج شده اند و متاسفانه به لحاظ امنیتی و کارایی قابل اعتماد نمی باشند.(منبع سایت php ) برای تغییر ورژن php هاست خود می توانید از شرکت سرویس دهنده هاست کمک بگیرید.
  • گواهینامه ssl: برای استفاده از ماژول پرستاگرام حتما باید فروشگاه خود را به ssl مجهز نمایید. می توانید از هاستینگ خود درخواست نمایید تا ssl رایگان برای شما نصب نمایند.
  • سرور خارجی: به دلیل فیلتر بودن تلگرام، برای استفاده از پرستاگرام باید حتما از سرورهای خارجی استفاده نمایید.

 

برای دریافت فایل ماژول باید در ابتدا جزء مشترکان طلایی پرستافا باشید. پس از خرید طرح اشتراک طلایی، به پنل مدیریتی خود در سایت فراکت وارد شوید. بر روی گزینه اشتراک های من در سمت راست کلیک کنید. می بینید که اشتراک طلایی شما ثبت شده است. در ادامه بر روی گزینه اشتراک طلایی کلیک کرده تا وارد صفحه جزئیات سفارش شوید. در این صفحه دامنه فروشگاه خود را وارد کرده تا لایسنس مربوطه برای شما ایجاد گردد. سپس از پایین صفحه اقدام به دانلود ماژول پرستاگرام نمایید.

نکته : دقت کنید که دامنه خود را بدون http و www  وارد کنید ، مثال :: myshop.com و shop.faraket.com