در این بخش از دوره راهنمای ماژول مارکت پلیس پرستامارکت به توضیح کامل بخش پیکربندی ماژول خواهیم پرداخت. در بخش پیکربندی دو تب وجود دارد. تب تنظیمات کلی و تب تنظیمات وضعیت ها.

تنظیمات کلی:

عنوان صفحات: در این بخش عنوانی را که در تمامی صفحات پنل مدیریتی فروشنده به نمایش در خواهد آمد را می توانید شخصی سازی نمایید. به طور مثال می توانید این بخش را اسم فروشگاه اینترنتی خودتان نام گذاری کنید.

عنوان-صفحات-پنل-فروشنده

لوگوی پنل فروشنده: در این بخش لوگویی که فروشندگان در صفحه ورود مشاهده خواهند کرد قابل تغییر می باشد. فایل تصویر باید با فرمت png باشد.

لوگو-صفحه-ورود-فروشندگان

 

انتخاب پنل قالب فروشنده ها: در این بخش از بین قالبهای موجود در پوشه اصلی «themes» در محل ماژول، میتوانیدقالب مناسب برای پنل فروشنده را انتخاب نموده و یا یک قالب اختصاصی برای این قسمت طراحی نمایید.

نشانی پنل فروشندگان: به طور پیش فرض پنل فروشندگان با آدرس http://yourshop.com/seller-panel در دسترس می باشد. اما از این بخش شما می توانید این آدرس را به آدرس مورد نظر خود تغییر دهید.

نشانی صفحه رسمی فروشندگان: به طور پیش فرض آدرس اختصاصی هر فروشنده که در واقع صفحه فروشگاهش می باشد به صورت http://yourshop.com/store/pooshakbartar بوده که شما از این بخش می توانید آن را تغییر دهید.

کمیسیون پیش فرض مارکت: در این بخش کمیسیونی که از هر فروش نصیب مارکت پلیس می شود قابل تعیین می باشد. البته این کمیسیون پیش فرض بوده، چرا که ما در ماژول پرستامارکت کمیسیون های دیگری بر اساس محصولات، دسته ها، فروشنده و… داریم که اگر آن ها تعیین نشده باشد به طور اتوماتیک این کمیسیون برای فروش در نظر گرفته می شود.

کمیسیون-پیشفرض-پرستامارکت

صفحه بندی: تعداد نمایش رکوردها در هر صفحه را مشخص می کند.

وضعیت پیشفرض فروشهای جدید: شما هنگام شروع به کار ماژول پرستامارکت باید یک وضعیت پیشفرض فروش در نظر بگیرید ولی قبل از آن باید از بخش وضعیت های فروش، انواع وضعیت های فروش را تعیین کنید سپس از این قسمت یک مورد را به عنوان وضعیت پیش فرض فروش های جدید قرار بدهید. در این حالت هر سفارش جدیدی که ثبت شود به طور پیش فرض این وضعیت را به خود می گیرد.

سطح پیشفرض فروشندگان جدید: در این قسمت هم شما باید در ابتدا از بخش سطوح فروشندگان، انواع سطوح لازم برای فروشندگان خود را تعیین کنید سپس از این قسمت یک سطح را به عنوان سطح پیش فرض فروشندگان جدید تعیین نمایید.

تایید خودکار فروشندگان: با فعال کردن این دکمه، پنل فروشندگان بلافاصله پس از ثبت نام تایید خواهد شد.