در این قسمت از دوره راهنما در خصوص تب «افزودن وب اپ» و تنظیماتی که در این تب وجود دارد توضیحاتی را به شما عزیزان جهت آشنایی بهتر با این ماژول ارائه می دهیم.

تنظیمات کلی :

در این قسمت چندین فیلد برای افزودن وب اپ قرار گرفته است که در ادامه در خصوص هر یک توضیحات مختصری را می دهیم.

نام کوتاه : در این فیلد بایستی نام کوتاه وپ اپ خود را درج نمایید ، این نام میتواند به هر زبان دلخواه شما باشد.

 

نام وب اپ : در این فیلد امکان انتخاب نام وب اپ فروشگاه یا سایت شما وجود دارد که این نام را هم به مانند بخش قبلی میتوانید به زبانی که تمایل دارید انتخاب کنید.

 

دو قسمت بعدی این تب بسیار ساده و قابل فهم است و نیاز به توضیحی ندارد.

 

نمایش و رنگ بندی 

در این تب تنظیمات مربوط به چگونگی نمایش و ظاهر وب اپلیکیشن قرار دارد که در صورت نیاز میتوانید اقدام به تنظیم هر یک نمایید.

بخش (محل نمایش) : در این قسمت میتوانید بخش وب اپ را مشخص کنید. در واقع با استفاده از این امکان میتوانید در چندین قسمت فروشگاه خود وب اپلیکیشن ایجاد کنید تا هر کاربر بتواند برای هر بخش از وب اپلیکشن مخصوص خود استفاده نماید.

 

صفحه آغازین : در این فیلد میتوانید آدرس صفحه بخش انتخاب شده را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

 

نحوه نمایش : در این قسمت میتوانید مدل نمایش وب اپ را بر روی دستگاه موبایل انتخاب نمایید، البته پیشنهاد ما همان روش توصیه شده می باشد.

 

جهت صفحه نمایش : در این قسمت امکان انتخاب جهت صفحه نمایش دستگاه موبایل وجود دارد ، البته این امکان با توجه به اینکه برخی از اپلیکیشن ها و سایت ها به طور خودکار چرخش دارند طراحی شده است.

در قسمت های بعدی با عنوان رنگ قالب و رنگ پس زمینه میتوانید رنگ برند سایت و پس زمینه وب اپلیکیشن را با استفاده از تنظیم رنگ و یا قرار دادن کد رنگ تعیین نمایید.

 

اپلیکیشن های مرتبط

در صورتی که فروشگاه شما در گوگل پلی اپلیکیشن داشته باشد میتوانید در این فیمت تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید.

لینک اپلیکیشن گوگل پلی : در این قسمت بایستی لینک کامل اپلیکیشن را وارد نمایید.

پیشنهاد نصب اپلیکیشن به جای وب اپ : با فعال کردن این گزینه کاربر به جای نصب وب اپ میتوانید اپلیکشن فروشگاه شما را از گوگل پلی دانلود نماید.

 

 

آپلود آیکون و تصاویر :

در این قسمت همانطور که از نام آن هم مشخص است امکان آپلود آیکن و تصاویر مورد نیاز برای وب اپ فروشگاه شما قرار داده شده است .

نکته : دقت داشته باشید که بایستی آیکن ها در سایز 512*512 آپلود شوند ، پس از آپلود و کلیک بر روی دکمه ذخیره ، ماژول بصورت خودکار تمامی انداره آیکن را ایجاد و تنظیم می نماید.

 

فهرست وب اپ ها:

پس از ایجاد وب اپ های مورد نیاز تمامی وب اپ ها در تب «فهرست وب اپ ها» قابل دسترسی هستند و هر زمان که نیاز به ویرایش هر یک از آنها داشتید میتوانید بر اساس شناسه ، نام کوتاه ، بخش ، رنگ اصلی و وضعیت آنها را جستجو نموده و به تغییرات مورد نیاز بپردازید.