این دو بخش بصورت کلی در ارتباط با مشخصاتی می باشد که درباره بازاریاب ها توسط مدیر ثبت شده است و در صورتی که نیاز به ویرایش اطلاعات بازاریاب باشد بایستی به این بخش ها مراجعه نمایید.

در ادامه در خصوص تمامی تنظیمات این دو تب بصورت کامل توضیح خواهیم داد.

فهرست بازاریاب ها :

در تب فهرست بازاریاب ها میتوانید تمامی کاربرانی که به عنوان بازاریاب ثبت شده اند را بر اساس شناسه، نام و نام خانوادگی، گروه بازاریابی و وضعیت مشاهده نمایید .

با ورود به صفحه ویرایش هر یک از بازاریاب ها میتوانید اطلاعات کاملی از اطلاعات بازاریاب، سفارشات بازاریاب و درآمدها و پرداختهای ثبت شده از بازاریاب را مشاهده نموده و در هر یک از تب ها در صورت لزوم اقدام به ویرایش هر یک از تنظیمات نمایید.

در تب «افزودن/ ویرایش بازاریاب» چهار تب با عنوان های (اطلاعات کلی، ویرایش، اطلاعات مالی و بانکی و توضیحات مدیریت) قرار دارد که در ادامه در خصوص هر یک از تنظیمات اطلاعات کاملی را به شما ارائه می دهیم.

اطلاعات کلی :

در این قسمت اطلاعاتی نظیر:

اطلاعات بازاریاب مانند: نام و نام خانوادگی، شناسه عضویت، تاریخ ثبت نام، وضعیت بازاریاب و کد بازاریابی نمایش داده می شود.

سفارشات بازاریاب، شامل تمامی اطلاعات مربوط به سفارشاتی که توسط لینک بازاریاب اقدام به خریداری شده است در این بخش سفارشات تایید شده، سفارشات لغو شده، و سفارشات در حال پیگیری قابل مشاهده می باشد.

درآمدها و پرداخت ها، شامل کل درآمدهای بازاریاب، مبالغ پرداخت شده و همچنین موجودی باقی مانده بازاریاب می باشد.

ویرایش :

این بخش به طور کامل مربوط به ویرایش اطلاعات بازاریاب می شود که توسط مدیر تعیین می گردد و شامل مواردی از قبیل:  نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، معرف و وضعیت بازاریاب می باشد که در ادامه این بخش جهت آشنایی بیشتر شما با این قسمتها آنها را بصورت مختصر توضیح می دهیم.

ابتدا تصویری از تنظیمات کلی تب «ویرایش» قرار می دهیم تا به خوبی با تمامی این تنظیمات آشنا شوید و در ادامه هر یک را بصورت کامل توضیح می دهیم.

  • نام و نام خانوادگی: در این بخش، بازاریاب توسط مدیر انتخاب می شود
  • شماره تلفن همراه: در این فیلد مدیر شماره تلفن همراه بازاریاب را قرار می دهد تا هر زمان نیاز به ارتباط با بازاریاب را داشته باشد بتواند از این شماره همراه استفاده نماید.
  • شماره تلفن ثابت: در این فیلد شماره تلفن ثابت بازاریاب درج می شود تا در صورت لزوم توسط مدیر تماس گرفته شود.
  • معرف: در این بخش در صورتی که بازاریاب معرفی داشته باشد، معرف انتخاب می شود.
  • وضعیت بازاریاب: در این حالت مدیر وضعیت بازاریاب را انتخاب می نماید. اگر وضعیت فعال انتخاب شود بازاریاب فعال خواهد بود، در صورتی که تایید شده انتخاب شود بازاریاب تا زمانی که مدیر تایید نکند نمی تواند به عنوان بازاریاب فعالیت داشته باشد و در صورتی هم اکه محروم شده انتخاب شود فعالیت بازاریاب تا زمانی که در این حالت باشد به حالت تعلیق در خواهد آمد.
  • علت محرومیت بازاریاب: در این فیلد مدیر دلایل محروم شدن بازاریاب را از فعالیت به صراحت بیان می کند تا بازاریاب از این موضوع آگاهی داشته باشد.

اطلاعات مالی و بانکی :

در این تب تمامی اطلاعات مربوط به نام بانک، نام دارنده حساب، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا بازاریاب ثبت شده است.

توضیحات مدیریت :

در این بخش مدیر میتواند توضیحاتی درخصوص هر یک از تنظیمات جهت اطلاع رسانی و همچنین راهنمایی بازاریاب ارائه نماید.