در این تب تنظیمات کلی ماژول پرستاپال قرار گرفته است که در ادامه هر یک را بصورت کامل توضیح خواهیم داد.

 

عنوان صفحات : در این بخش امکان قرار دادن عنوان دلخواه برای صفحه بازاریاب وجود دارد و شما میتوانید عنوانی مناسب برای پنل مدیریت بازاریاب تعیین نمایید .

لوگوی پنل بازاریاب

در این بخش میتوانید لوگوی موردنظر خود را جهت نمایش در پنل مدیریت بازاریاب آپلود نمایید. دقت داشته باشید که فرمت لوگوی انتخابی حتما png باشد.

 

انتخاب قالب پنل بازاریابها : در این قسمت میتوانید در صورتی که قالبی را طراحی کرده باشید به عنوان قالب صفحه بازاریاب انتخاب نمایید.

زمان انقضای کوکی ها : در این قسمت میتوانید تعیین کنید که کوکی ها برای چه مدتی در مرورگر شما باقی بمانند.

وضعیتهای تایید شده

در این بخش میتوانید مشخص کنید که از بین تمام وضعیت های موجود کدام وضعیت ها به عنوان وضعیت های تایید شده انتخاب شوند، یعنی در صورت وجود وضعیت های ( کادر سمت چپ ) در سفارشات ثبت شده، درآمدی به بازاریاب تعلق خواهد گرفت.

وضعیت های لغو شده

در این بخش میتوانید مشخص کنید که از بین تمامی وضعیت های موجود، کدام وضعیت ها به عنوان وضعیت های لغو شده انتخاب گردد، یعنی اگر وضعیتی مانند کادر سمت چپ برای سفارشات ثبت شده باشد درآمدی به بازاریاب تعلق نمی گیرد.

ثبت نام خودکار بازاریاب : در صورتی که این گزینه فعال باشد هنگامی که بازاریاب پس از ثبت نام وارد بخش مدیریت بازاریاب ها شود به عنوان بازاریاب شناخته می شود، اما اگر این گزینه غیرفعال باشد در صورت ورود به بخش مدیریت کاربرها نیاز به ثبت نام ویژه خواهند داشت تا به عنوان بازاریاب ثبت شوند، در این حالت چندین فرم پیش روی بازاریاب قرار می گیرد تا بصورت ویژه ثبت نام خود را انجام دهند.

تایید خودکار بازاریابها : در صورتی که این گزینه فعال باشد پس از اینکه کاربر ثبت نام نماید به عنوان بازاریاب فعال شناخته خواهد شد اما در صورتی که این گزینه غیرفعال باشد پس از ثبت نام نیاز است که بازاریاب توسط مدیر به عنوان بازاریاب تایید گردد.

اجبار در فرم ثبت نام بازاریاب : در صورتی که ثبت نام خودکار بازاریاب فعال شده باشد، یک فرم ویژه جهت ثبت اطلاعات توسط بازاریاب نمایش داده میشود، حال اگر این گزینه فعال باشد تکمیل فرم اجباری می شود.

در تصویر زیر میتوانید وضعیت این سه قسمت را مشاهده نمایید :

صفحه بندی پنل همکاران : در این بخش میتوانید تعداد سطر های موجود در بخش سفارشات پنل بازاریاب را مشخص نمایید.

نشانی پنل همکاران : در این فیلد میتوانید آدرس صفحه پنل بازرایاب ها را انتخاب کنید.