این دو تب بطور کلی به سفارشاتی مربوط می شود که توسط فعالیت بازاریاب ها ثبت شده است، در ادامه در خصوص تنظیمات این دو تب و همچنین روش اضافه کردن سفارشات را بصورت کامل و تصویری توضیح خواهیم داد.

فهرست سفارشات :

در تب فهرست سفارشات تمامی سفارشات بر اساس شناسه، بازاریاب، شناسه سفارش و درآمد بازاریاب نمایش داده می شود . هر زمان که  قصد داشته باشید سفارشی را جستجو کنید میتوانید بطور مثال با وارد کردن شناسه سفارش و نام بازاریاب این کار را به راحتی انجام دهید. برای مشاهده اطلاعات سفارش و همچنین ویرایش هر یک از سفارشات باید بر روی دکمه ویرایش کلیک نمایید.

 

پس از کلیک بر روی دکمه ویرایش هر یک از سفارشات ثبت شده میتوانید اطلاعات سفارش بازاریاب را مشاهده کنید، با کلیک بر روی عدد شناسه سفارش به صفحه سفارش ثبت شده در بخش سفارشات پرستاشاپ هدایت خواهید شد .

 

افزودن/ ویرایش سفارش :

در تب «افزودن/ویرایش سفارش» امکان افزودن سفارش جدید برای بازاریاب وجود دارد، در این بخش تنها کافی است که نام بازاریاب و شناسه سفاش را ثبت نموده و در نهایت بر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید.

در این تب دو تنظیم آسان در خصوص انتخاب بازاریاب و شناسه سفارش قرار گرفته است که با تکمیل این دو قسمت میتوانید سفارش بازاریاب را به فهرست سفارشات اضافه نمایید.