برای راه اندازی درگاه پرداخت pay.ir در پرستاشاپ کافی است بعد از نصب ماژول پرستاپی ، طبق ویدئو زیر اقدام به نصب پلاگین pay.ir کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید.

در ادامه مطلب روش نصب و تنظیم درگاه پرداخت pay.ir را به صورت تصویری در پرستاشاپ توضیح دهیم ، دقت کنید که روش نصب در پرستاشاپ ۱.۶ و ۱.۷ به یک صورت است.

 

نصب پلاگین pay.ir در پرستاپی

بعد از نصب ماژول پرستاپی به صفحه پیکربندی ماژول بروید که دارای دو تب مدیریت پلاگین ها و تنظیمات است.، برای راه اندازی پلاگین لازم است که ابتدا به تب مدیریت پلاگین ها رفته که در تصویر زیر با رنگ زرد مشخص شده است .

 

پس از اینکه به تب مدیریت پلاگین وارد شدید ابتدا بر روی دکمه دانلود کلیک کنید و پلاگین را دانلود نمایید :

در صورتی که دانلود پلاگین با موفقیت انجام شود با پیغام سبز رنگ مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد.

در ادامه با کیلک بر روی دکمه نصب پلاگین درگاه پرداخت pay.ir را نصب نمایید. در صورتی که نصب پلاگین به درستی صورت گیرد متنی سبز رنگ به منزله موفقیت آمیز بودن نصب پلاگین نمایش داده می شود.

 

 

 

تنظیمات درگاه پرداخت pay.ir

پس از اینکه بر روی دکمه نصب پلاگین کلیک و آن را نصب کردید ، به تب های ماژول پرستاپی یک تب با عنوان Pay.ir در زیر تب ها افزوده میشود ، برای فعالسازی درگاه پرداخت pay.ir تنها کافی است وارد این تب شوید و ابتدا حالت وضعیت رو بر روی بله تنظیم کنید پس از آن کد api رو در فیلد این قسمت قرار بدید و در نهایت جهت اعمال تنظیمات بر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید.

در این پلاگین تنظیمی با عنوان حالت تست هم قرار دارد که شما میتونید برای تست پلاگین و روال خرید فروشگاه خود از این بخش استفاده نمایید که در تصویر بالا این حالت مشخص است.

 

صمیمانه منتظر نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما هستیم.