در این قسمت از دوره راهنما قصد داریم به معرفی و همچنین آموزش پلاگین آمار تراکنش ها بپردازیم.

 

در ابتدای این آموزش، ویدئوی کاربرد این پلاگین رو برای شما قرار داده ایم تا بطور کلی با روش استفاده و همچنین قابلیت های مهم پلاگین آمار تراکنش ها آشنا شوید.

 

در ادامه معرفی پلاگین آمار تراکنش ها به طور کامل در خصوص امکانات و قابلیت های این پلاگین کاربردی توضیح خواهیم داد.

نصب آسان پلاگین آمار تراکنش ها با یک کلیک!

برای نصب پلاگین آمار تراکنش ها تنها کافی است ابتدا آخرین نسخه ماژول پرداخت پرستاپی را نصب نموده و پس از آن با ورود به صفحه مدیریت پلاگین ها ماژول پرداخت پرستاپی ، تنها با یک کلیک این پلاگین را در فروشگاه خود نصب و راه اندازی نمایید.

 

مشاهده فهرست تمام تراکنش ها با امکان نمایش بر اساس فیلتر

پس از نصب پلاگین در قسمت تنظیمات یک گزینه با عنوان فهرست آمار تراکنش ها به تب ها افزوده می شود. با وارد شدن به صفحه تنظیمات پلاگین میتوانید گزارشات تمامی تراکنش های انجام شده توسط تمامی درگاه های فعال فروشگاه را مشاهده نمایید.

تحلیل و بررسی تراکنش ها و آمار مربوط به کمک نمودارهای ویژه و بسیار مفید

با وارد شدن به هریک از گزارش ها میتوانید به کمک چندین نمودار موجود در این صفحه و همچنین امکان فیلتر از وضعیت آماری پرداخت بر اساس درگاه های پرداخت، آمار درگاه های پرداخت بر اساس وضعیت پرداخت و اطلاعات کلی تراکنش های پرستاپی را مشاهده کنید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید ، وضعیت تراکنش های پرداخت شده و همچنین نام درگاه های پرداختی که با آنها پرداخت انجام شده است نمایش داده شده است. در واقع به راحتی به کمک این نمودار میتوانید وضعیت تراکنش های موفق و ناموفق فروشگاه را بررسی نمایید.

یادآوری: با اضافه شدن پلاگین های جدید به مجموعه پلاگین ماژول پرستاپی ، در ادامه حتما به قسمت های دوره راهنما این ماژول کاربردی افزوده خواهد شد.