در این دوره راهنما قصد داریم آموزش کار با تنظیمات موجود در ماژول پرستاشاپ پرستاپرینت را بصورت تصویری و کامل برای شما عزیزان توضیح دهیم. این قسمت به راهنمای کار با تب «پیکربندی ماژول فاکتور» اختصاص داده شده است.

 

پیکربندی ماژول فاکتور:

در این قسمت تنظیماتی به مانند زیر قرار داده شده است که شما میتوانید با توجه به نیاز خودتان هر یک از تنظیمات را تغییر دهید.

  • وضعیت ماژول : در صورتی که بصورت موقت نیاز به ماژول فاکتور نداشته باشید ، با استفاده از این گزینه می توانید وضعیت کلی فعال یا غیرفعال بودن ماژول فاکتور را مشخص نمایید.
  • انتخاب قالب فاکتور : در این قسمت امکان انتخاب قالب هایی که در پوشه invoice-theme قرار داده شده ، فراهم شده است. به طور پیشفرض تنها یک قالب وجود دارد اما در صورتی که شما قالبی برای فاکتور خود طراحی کرده باشید را باید در همین پوشه قرار دهید تا بتوانیددر این قسمت آن را انتخاب نمایید.

  • نمایش خودکار تنظیمات چاپ : در این قسمت میتوانید تعیین کنید که صفحه نمایش خودکار یا عدم نمایش تنظیمات چاپ مرورگر در صفحه پیش نمایش فاکتور فعال باشید یا خیر.

  • پیشوند شماره فاکتور : در این فیلد در صورت نیاز میتوانید پیشوند برای شماره فاکتور خود در نظر بگیرید تا در فاکتور این پیشوند قبل از شماره فاکتور ها درج شود این پیشوند میتواند مخففی از فروشگاه شما باشد. مانند: DBS

  • شروع شماره فاکتور : در صورتی که بخواهید شماره فاکتورها بصورت مرتب افزایش پیدا کند ، می توانید شماره ای را در این فیلد تنظیم کنید تا از فاکتورهای بعدی به ترتیب شماره فاکتور افزایش پیدا کند.

  • توضیحات دلخواه در فاکتور : گاهی اوقات شاید در فاکتور ذکر مواردی برای آگاهی رساندن به مشتریان شما ضروری باشد ، در این صورت میتوانید تمامی این اطلاعات را در این فیلد قرار دهید تا در فاکتور نمایش داده شود. البته توصیه میکنیم که این توضیحات بصورت خلاصه باشد.

  • نمایش روش پرداخت و ارسال : در صورت فعال نمودن این گزینه ، روش پرداخت و ارسال محصول برای مشتری شما در فاکتور نمایش داده می شود.