طبق برخی گزارشات از سوی همکاران و مدیران محترم فروشگاهها و بررسی تیم پرستافا مشخص شد در برخی مواقع واحد پولی «تومان» علیرغم فعال بودن نمایش آن در تنظیمات ماژول ، در صفحه فاکتور یا هنگام پرینت نمایش داده نمیشود که در تصویر زیر یک نمونه مشخص شده است :

در واقع این مشکل هیچ ارتباطی با ماژول فاکتور و تنظیمات آن ندارد و باگی است که در برخی از نسخه های مرورگر کروم (یا مرورگرهای بر پایه هسته کروم) وجود دارد که به شکل عجیبی تمام کلمات «تومان» در صفحه را مخفی مینماید! بنابر این با مرورگرهای دیگر نظیر مرورگر فایرفاکس این مشکل وجود نداشته و میتوانید بدون نیاز به هر تنظیمی از نمایش صحیح فاکتور استفاده و آن را پرینت بگیرید.

با این حال در صورت تمایل به استفاده از مرورگر کروم ، به منظور رفع این مشکل و نمایش صحیح واحد پولی تومان در این مرورگرها میتوانید طبق راه حل و روش زیر این مشکل را برطرف نمایید.

ابتدا در بخش مدیریت فروشگاه به قسمت واحد های پولی وارد شده و پس از آن در ویرایش واحد پولی تومان در فیلد «نماد» مقدار «تومان» را بصورت کشیده مثلا «تـومان» یا «تومـان» نوشته و ذخیره کنید با این تغییر خواهیم دید که دیگر مرورگر کروم کلمه «تومان» را بی دلیل مخفی نخواهد کرد!

توصیه ما این است که این تنظیم را انجام دهید چرا که ممکن است مشتریان شما در هنگام مشاهده یا پرینت فاکتور از مرورگر کروم استفاده نمایند و نسخه مورد استفاده آنها نیز این مشکل را داشته باشد!