در این قسمت از دوره راهنما ماژول پرستاشاپ پرستاتیکت به آموزش اولین پلاگین این ماژول، یعنی پلاگین گزارشات پرستاتیکت پرداخته ایم. کارکرد اصلی این پلاگین ایجاد یک گزارش کامل و جامع برای مدیر و کارمند می باشد. این پلاگین دارای بخش های مختلفی است که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد.

خلاصه گزارش

گزارش کلی:

در این بخش از پلاگین شما می توانید یک شمای کلی از وضعیت تیکتینگ شرکت خود داشته باشید.

گزارش کلی

در بخش اول گزارش کلی شما می توانید فیلترهایی را بر روی گزارش ها اعمال نمایید. این فیلترها شامل تاریخ و نوع دپارتمان می باشد. به طور مثال می خواهید از تاریخ ۹۷/۹/۱۰ تا ۹۷/۱۰/۱۰ وضعیت تیکت های بخش فروش را بدانید می توانید از این بخش استفاده کنید.

بخش دوم نشان دهنده وضعیت بخش ها یا کارمندان در پاسخگویی به تیکت ها می باشد. شما در این بخش و ضعیت و تعداد انواع تیکت ها را مشاهده می کنید.

در بخش سوم شما وضعیت سر رسیدها را مشاهده می کنید. سر رسیدها در واقع تیکت هایی هستند که شما برای پیگیری و پاسخگویی به آن ها زمانی را در آینده تعیین کرده اید. مثلا من این تیکت را باید ۴۸ ساعت دیگه پیگیری کنم.

در بخش چهارم گزارش کلی نیز وضعیت هشدار را مشاهده می کنید. هشدارها تیکت هایی هستند که شما تعیین می کنید پس از گذشت این مدت باید پاسخگویی صورت بگیرد.

گزارش من:

در بخش گزارش من٬ هر فرد از تیم پشتیبانی شما وضعیت تیکت های خود را مشاهده می کند. گزارش من

در این بخش هر فرد به طور کامل از وضعیت تیکت های خود آگاهی پیدا کرده و می تواند در صورت نیاز آن ها را پیگیری نماید.

لیست هشدارها:

در بخش لیست هشدارها شما می توانید یک لیست کامل از هشدارهایی که ایجاد کرده اید مشاهده نمایید. در این بخش زمان هشدار برای هر تیکت نیز قابل مشاهده می باشد.

هشدارها

اضافه/ویرایش هشدار:

در این بخش شما می توانید برای هر دسته از تیکت های خود هشدار گذاشته و  زمان آن را تعیین نمایید. دقت داشته باشید که واحد زمان در این تنظیمات ساعت می باشد.

تنظیم هشدار

تنظیمات:

آخرین بخش از پلاگین گزارشات به تنظیمات مهمی از این پلاگین اختصاص پیدا کرده است. که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

تنظیمات پلاگین خلاصه گزارش

خلاصه گزارشات در داشبورد: با فعال کردن این بخش خلاصه ای از گزارشات را در داشبورد پرستاشاپ به نمایش خواهد گذاشت.

هشدارها در داشبورد: تعیین می کنید که کدام هشدارها در داشبوردپرستاشاپ نمایش داده شود.

وضعیت ها در داشبورد: تعیین می کنید چه نوع تیکت هایی در داشبورد نمایش داده شود.

هشدارها در گزارش من: تعیین می کنید کدام هشدارها در گزارش من  نمایش داده شود.

وضعیت ها در گزارش من: تعیین می کنید چه نوع تیکت هایی در گزارش من نمایش داده شود.