سلام و عرض ادب بر همراهان همیشگی پرستافا

 

در پرستاپلاس ما سعی می کنیم که مجموعه ابزارهای رایگان و کاربردی در اختیارتون قرار دهیم که کار با پرستاشاپ برای شما لذت بخش تر و راحتر شود. یکی از قسمت هایی که به صورت پیش فرض امکانات خوبی ندارد ، ویرایشگر متن پرستاشاپ هست که شما می توانید با استفاده از پلاگین رایگان ویرایشگر متن پرستافا یک ویرایشگر کامل و حرفه ای در پرستاشاپ خود داشته باشید و با خیال راحت به تولید و ایجاد محتوا در فروشگاهتان بپردازید.

وایشگر متن پرستاشاپ

وایشگر متن پرستاشاپ

پلاگین ویرایشگر متن به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و گزینه های موجود در ویرایشگر متن پرستاشاپ را کامل می کند و مواردی مثل حالت تمام صفحه ، انتخاب فونت و سایز آن ، جایگزینی عبارت ، درج کاراکترهای خاص ، خط افقی و … را به گزینه های ویرایشگر اضافه می کند ،  امکان درج ویدئو آپارات با یک کلیک را به شما می دهد و استایل های مختلف دکمه در bootstrap را برای لینک ها در اختیار شما قرار می دهد.

درج ویدئو از آپارات در ویرایشگر پرستاشاپ

با نصب پلاگین ویرایشگر متن پرستافا دکمه ای به ویرایشگر متن پرستاشاپ اضافه خواهد شد که با استفاده از آن می توانید ویدئوهای آپارات را به محتوا خود اضافه کنید. در صورتی که بروی دکمه آپارات کلیک کنید پنجره ای با دو فیلد «لینک» و «عرض» باز می شود .

  • لینک: آدرس صفحه ی ویدئو را در آپارات را باید در این فیلد کپی کنید.
  • عرض: عرض ویدئو را براساس پیکسل مشخص کنید که در صورتی که آن را رها کنید و یا مقدار صفر قرار دهید عرض ۱۰۰ درصد برای ویدئو در نظر گرفته می شود.

نکته : برای استفاده از این ویژگی باید در تنظیمات ویرایشگر پرستافا گزینه «استفاده از کتابخانه پالاینده HTML» را غیرفعال کنید.

 

حالت تمام صفحه در ویرایشگر پرستاشاپ

اگر با ویرایشگر متن پرستاشاپ کار کرده باشید شاید یکی از مشکلات دردساز به خصوص در متن طولانی اجبار به اسکرول به بالا برای افزودن لینک ، بولد کردن متن و هر کار دیگری هست ، این مشکل در پلاگین ویرایشگر پرستافا با استفاده از حالت تمام صفحه برطرف شده و نیازی به اسکرول کردن های مداوم برای اعمال تغییرات روی متن نخواهید داشت.

در ویدئو کوتاه زیر علاوه بر معرفی این امکان به روش نصب و فعال سازی پلاگین هم پرداخته ایم :

 

برای استفاده از پلاگین ویرایشگر پرستاشاپ چه کنم ؟

برای استفاده از پلاگین ویرایشگر پرستاشاپ در فروشگاهتان باید ابتدا ماژول پرستاپلاس را نصب کنید ، پرستاپلاس ماژولی است که مجموعه ابزارها و امکانات رایگانی در اختیار شما قرار می دهد که این ابزار ها براساس پلاگین هستند. در واقع پلاگین ویرایشگر تنها یکی از پلاگین های رایگان ماژول پرستاپلاس است.

 

برای این که با پرستاپلاس و نحوه استفاده از بیشتر آشنا شوید توصیه می کنیم پرستاکست معرفی پرستاپلاس را مشاهده کنید.

 

پشتیبانی پلاگین

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا