در این بخش از دوره راهنما به آموزش چگونگی نصب ماژول پرستاموبایل از طریق بخش مدیریت پرستاشاپ می پردازیم.

نصب ماژول پرستاموبایل:

جهت نصب ماژول سبد پرستاکارت ، پس از اینکه فایل ماژول رو از بخش سفارشات پنل کاربری خود در سایت faraket.com دانلود نمودید ، به صفحه ماژول ها در بخش مدیریت پرستاشاپ خود وارد شده و به مانند نصب ماژول های دیگر مراحل نصب را به راحتی انجام دهید.

بدین منظور ابتدا بر روی دکمه «بارگذاری یک ماژول» کلیک نموده و در ادامه بر روی لینک آبی رنگ «فایل را برگزینید» کلیک نمایید و در نهایت فایل را از داخل سیستم انتخاب کنید و منتظر بمانبد تا عمل آپلود و نصب ماژول انجام شود.

 

در صورتی که آپلود و نصب ماژول پرستاموبایل با موفقیت انجام شود پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن بارگذاری ماژول مشاهده خواهید نمود. جهت دسترسی به پیکربندی ماژول پرستاموبایل از دو طریق میتوانید اقدام نمایید : 1- مسیر : ماژول ها –> مدیریت ماژول ها و در ادامه جستجوی نام پرستامویایل- منو پرستافا –> زیرمنو پرستاموبایل.

اما طبیعتا برای فعالسازی این ماژول نیاز به لایسنس خواهید داشت که برای این کار بایستی در پنل کاریتون در فراکت پس از ثبت دامنه فروشگاه کد لایسنس را کپی کنید تا پس از نصب ، جهت فعالسازی ماژول کد لایسنس را در فیلد فعالسازی ماژول قرار دهید. با وارد کردن این لایسنس هم اکنون میتوانید بدون هیچ گونه مشکلی ماژول را مدیریت کرده و به انجام تنظیمات مورد نیاز بپردازید.

 

در ادامه دوره راهنما با قسمت های مختلف و همچنین تنظیمات مهم و کاربردی ماژول پرستاموبایل آشنا می شوید، با ما همراه باشید.