در این قسمت از دوره راهنما در خصوص بخش های مختلف تب «پیکربندی ماژول» توضیحاتی را ارائه خواهیم داد .

در تب «پیکربندی ماژول پرستاموبایل» دو تب جداگانه دیگر با عنوان های «تنظیمات کلی» و «نوار نصب اختصاصی ماژول» قرار دارد که در هر یک از این تب ها چندین تنظیم کلی جهت نمایش متفاوت وجود دارند.

تنظیمات کلی:

کیفیت آیکن ها : در این قسمت جهت انتخاب کیفیت آیکن ها از 0 تا 90 است که شما به صورت دلخواه و بر اساس نیاز میتوانید هر یک از این کیفیت ها را تعیین نمایید. (بصورت پیشفرض همان کیفیت 50 مناسب است)

 

وضعیت متاتگ های اپل : در این قسمت همانگونه از عنوان آن مشخص است وضعیت نمایش یا عدم نمایش متاتگ های گوشی های شرکت اپل تعیین می شود.

رنگ پس زمینه صفحه آنلاین : در این قسمت امکان تغییر رنگ بک گراند صفحه آفلاین وجود دارد که در صورت نیاز میتوانید تغییر رنگ را اعمال نمایید.

تصویر صفحه آفلاین : در این قسمت امکان تنظیم تصویر صفحه آفلاین بر اساس base64 وجود دارد.

 

بدین منظور برای مثال به وبسایت آنلاین https://www.base64-image.de/ رفته و تصویر مورد نظر را آپلود کنید ، در ادامه پس از آپلود کد داده شده برای تصویر را کپی نموده و در فیلد مانند تصویر نمونه بالا قرار بدید.

 

نوار نصب اختصاصی ماژول :

نوار نصب اختصاصی ماژول : در این قسمت امکان فعال یا غیرفعال کردن نمایش نوار نصب اختصاصی ماژول قرار داده شده است، بدین معنی که اگر این گزینه را فعال کنید پس از نصب ماژول و بازکردن سایت در مرورگر موبایل یک نوار اختصاصی به رنگ مشکی ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن یک shortcut برای نسخه موبایل سایت شما در صفحه موبایل اضافه می شود. البته در صورتی که این گزینه را هم فعال نکنید بطور خودکار مرورگر نوار افزودن اپلیکیشن را نمایش می دهد.

نمایش دکمه بستن نوار : در این قسمت میتوانید مشخص کنید که دکمه بستن نوار نصب نمایش داده شده یا خیر.

 

متن کوتاه نوار : در این فیلد امکان درج متن مورد نیاز و به دلخواه به شما نمایش در هنگام ظاهر شدن در مرورگر موبایل فراهم شده است.

 

متن دکمه نصب : در این فیلد میتوانید مشخص کنید که متن دکمه نصب که در هنگام ظاهر شده نوار اتفاق می افتد با چه عنوانی به کاربران سایت نمایش داده شود.