برای استفاده از ماژول پرستاموبایل نکاتی که در زیر گفته شده است را رعایت نموده و پس از انجام این موارد اقدام به دانلود و نصب ماژول پرستاموبایل نمایید. .

پیش نیاز ها قبل از نصب پرستاموبایل :

  • پشتیان گیری :‌ قبل از نصب ماژول ( یا هر کار فنی دیگه ای ) توصیه میکنیم ، یک پشتیبان کامل از فروشگاهتون ( دیتابیس و فایلها ) تهیه کنید و در جای مطمئنی ( مثلا کامپیوترشخصی یا یک سرور دیگه ) ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکل بتونید به فروشگاهتون رو به بک آپ تهیه شده بازگردانید. لطفا این توصیه رو جدی بگیرید.
  • ioncube :  لودر ioncube باید بر روی سرور میزبان فروشگاه شما نصب باشد ، البته لودرioncube در اکثر سرور ها بصورت پیش فرض نصب است ، شما برای پیگیری این مورد باید از طریق پشتیبان هاست خود اقدام کنید.
  •  سازگاری با هسته پرستاشاپ :‌ این ماژول برای نسخه های 1.7 نصب و تست شده و مشکلی نداشته است ، احیانا در صورتی به هر دلیلی در نصب یا تنظیمات آن با مشکلی مواجه شدید لطفا در بخش پشتیبانی تیکت ایجاد کنید.
  • نسخه php :‌ توصیه ما استفاده از نسخه ۵.۶ یا 7.0 php است و ورژن های 5.3 و 5.4 پی اچ پی به صورت کامل از رده خارج شده اند و متاسفانه به لحاظ امنیتی و کارایی قابل اعتماد نمی باشند.(منبع سایت php ) برای تغییر ورژن php هاست خود می توانید از شرکت سرویس دهنده هاست کمک بگیرید.

 

روش دریافت و دانلود فایل پرستاموبایل:

برای دریافت فایل ماژول پرستاموبایل بایستی پس از اینکه خرید محصول رو انجام دادید ، به بخش سفارشات در پنل کاربری خود در سایت faraket.com مراجعه نموده و به صفحه جزئیات سفارش خود وارد شوید. در این صفحه ابتدا نام دامنه خود را مشخص کنید تا امکان دانلود فایل برای شما فراهم گردد.

نکته : دقت داشته باشید که حتما دامنه خود را بدون http و www  وارد کنید ، مثال :: faraket.com و shop.faraket.com

 

پس از ثبت دامنه فروشگاه، فایل ماژول برای دانلود قابل مشاهده خواهد بود .