در این بخش قصد داریم به توضیح کاملی از تنظیمات مختلف تب تنظیمات پیشفرض درآمدها بپردازیم تا شما را با این قسمت بیشتر آشنا نماییم.

تنظیمات پیشفرض درآمدها :

در این تب تنظیماتی مانند: نوع پرداخت پورسانت، حداقل و حداکثر واریز مبلغ پورسانت به حساب بازاریاب مشخص شده است که مدیر میتواند در صورت نیاز تغییراتی را در این بخش ها اعمال نماید.

  • انتخاب نوع پورسانت پیشفرض: در این بخش مدیر میتواند نوع پورسانت بازاریاب را  مشخص نماید.این پورسانت می تواند به صورت زیر باشد

درصد از قیمت محصول : در صورت انتخاب این حالت درصد پورسانت بازاریاب بر اساس قیمت محصول محاسبه می شود.

مبلغ ثابت : در صورت انتخاب این حالت در ازای فروش هر یک از محصولات با هر قیمتی تنها همان مبلغ ثابت به عنوان پورسانت بازاریاب درنظر گرفته می شود.

  • مبلغ ثابت پیشفرض پورسانت: در این بخش که بستگی به تنظیم قبل (انتخاب پورسانت پیشفرض) دارد، مقدار پورسانت بر اساس درصد یا قیمت تعیین می شود.
  • اجبار برای حداقل موجودی: در صورتی که این گزینه بر روی بله باشد تنها زمانی بازاریاب می تواند درخواست واریز دهد که کمتر از مقدار تعیین شده توسط مدیر نباشد اما در صورتی که این گزینه بر روی خیر باشد بازاریاب می تواند هر مقدار که درآمد داشت را درخواست دهد که واریز گردد.
  • حداقل موجودی برای درخواست: در این فیلد میتوانید مقدار مبلغی که بازاریاب مجاز است درخواست دهد که به حسابش واریز شود تعیین نمایید.
  • حداکثر مبلغ درخواستی: در این فیلد امکان تعیین حداکثر مبلغی که بازاریاب می تواند جهت واریز درخواست دهد وجود دارد.
  • محدودیت درخواست واریز بر اساس روز: همانطور که از نام این بخش مشخص است مدیر می تواند مشخص کند که چند روز از واریز قبلی بازاریاب گذشته باشد، بازاریاب مجددا می تواند اقدام به ثبت درخواست واریز نماید.

در تصویر زیر نمایی از این تنظیمات در بخش مدیریت ماژول پرستاپال نمایش داده شده است.