با سلام و درود خدمت شما عزیزان

توصیه میکنیم برای ویرایش و شخصی سازی قالبهای ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ ( پرستاپرینت ) توصیه میکنیم طبق راهنمای زیر اقدام فرمایید.

مسیر قالبهای ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ

مسیر و پوشه قالبهای ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ ( پرستاپرینت ) در نشانی زیر قرار دارد که هر زیر شاخه آن یک قالب محسوب میشود.

نشانی قالبها : modules\dbsinvoice\dbsinvoice\invoice-themes

 

به عنوان مثال قالب dbs-default قالب پیشفرض پرستاپرینت است که در آن میتوانید فایلهای مختلف قالب را مشاهده کنید.

شخصی سازی و ایجاد قالب جدید برای ماژول پرستاپرینت

توصیه میکنیم برای شخصی سازی قالب پرستاپرینت و انجام تغییرات مورد نیاز یک کپی از قالب پیشفرض ایجاد کرده و سپس با تغییر نام در همان پوشه قالبها آن را قرار دهید!

با اینکار قالب جدیدی ایجاد شده که میتوانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی سازی کنید. به این دلیل توصیه میکنیم که با کپی کردن قالب جدید ایجاد کنید چرا که با هر بار آپدیت قالبهای پیشفرض آپدیت میشوند بنابر این ممکن است تغییرات و شخصی سازیهای شما نیز از بین بروند.

ویرایش قالب جدید ماژول پرستاپرینت

پس از کپی و ایجاد قالب جدید میتوانید قالب جدید را به راحتی ویرایش کنید. برای ویرایش و شخصی سازی تنها کافی است که اطلاعات پایه ای در رابطه با html و CSS داشته باشید.

ضمنا ویرایش قالبهای فاکتور ماژول پرستاپرینت بسیار بسیار ساده تر از فاکتور هسته پرستاشاپ است!

از فایلهای موجود در پوشه قالب دو فایل از همه آنها مهمتر است :

فایل type-default.tpl : این فایل همان قالب فاکتور اصلی است.

فایل type-label.tpl : این فایل همان قالب فاکتور برچسب است.

 

ایجاد انواع جدید فاکتور برای ماژول پرستاپرینت

ضمنا میتوانید با اضافه کردن انواع دیگر فاکتورهای دیگری هم داشته باشید مثلا ما میخواهیم یک فاکتور برای انبار به صورت خاص طراحی کنیم تنها کافی است یک فایل مانند فایلهای بالا مثلا با نام type-anbar.tpl ایجاد میکنیم!

 

به همین سادگی یک نوع فاکتور جدید نیز به ماژول فاکتور پیشفرض اضافه شد که در هنگام پرینت گرفتن نمایش داده خواهد شد حال میتوانید بسته به نیاز خود این نوع را طراحی کنیم.

 

با احترام و آرزوی موفقیت.

تیم توسعه پرستافا